Użytkownicy Windowsa 11 skarżą się na wysokie użycie CPU i zepsute foldery

Użytkownicy Windowsa 11 skarżą się na wysokie użycie CPU i zepsute foldery

Windows 11 sprawia problemy użytkownikom i są one poważniejsze niż zazwyczaj. Tym razem system zaczął nadmiernie obciążać procesor, a jakby tego było mało, psuje pliki.

Posiadacze Windowsa 11 zauważyli dwa istotne problemy, które negatywnie wpływają na działanie ich komputerów. Przede wszystkim chodzi o wysokie użycie CPU i dotyczy to zarówno osób korzystających ze stabilnej wersji systemu jak i testowej dostępnej w programie Insider. Przyczyną jest narzędzie Microsoft Cross Device Service. Microsoft po otrzymaniu licznych zgłoszeń rozpoczął prace nad poprawką, ale stosownej aktualizacji jeszcze nie wydano.

Użytkownicy Windowsa 11 zgłaszają problem z podejrzanie wysokim użyciem procesora, co wpływa na wydajność. Winowajcą ma być narzędzie Microsoftu.

Użytkownicy Windowsa 11 skarżą się na wysokie użycie CPU i zepsute foldery
 

Usługa Cross Device, jak sama nazwa wskazuje, pozwala łączyć się, synchronizować i udostępniać pliki smartfonom. Drugi problem dotyczy folderu plików w programie OneDrive. Użytkownicy Windowsa 11 donoszą, iż aplikacja jest wadliwa i podmienia dodane foldery na internetowe skróty. Same dane znikają natomiast z lokalnego sprzętu.

Microsoft jak na razie nie odniósł się do tego błędu, więc nie wiemy, czy i kiedy zostanie naprawiony. Oby nastąpiło to jak najszybciej. Niestety tym razem system trapi użytkowników poważnymi błędami, ale nie jest tajemnicą, że firma z Redmond potrafi zepsuć swoje oprogramowanie wadliwymi aktualizacjami.

Obserwuj nas w Google News

Pokaż / Dodaj komentarze do: Użytkownicy Windowsa 11 skarżą się na wysokie użycie CPU i zepsute foldery

 0