W zeszłym tygodniu firma Paradox Interactive ogłosiła, że Vampire: The Masquerade - Bloodlines 2 zostało przesunięte na przyszły rok, jednak nie podano powodu takiej decyzji. Gracze spekulowali, że studio może obawiać się silnej konkurencji, lub chce dopracować swoje dzieło, jednak prawda jest zupełnie inna. Deweloper postanowił teraz ujawnić, dlaczego ten ruch był konieczny. Twórca Bloodlines 2, firma Hardsuit Labs, ogłosiła, że dyrektor kreatywny gry Ka'ai Cluney i główny scenarzysta Brian Mitsoda oficjalnie opuścili projekt. "Główny scenarzysta Brian Mitsoda i dyrektor kreatywny Ka'ai Cluney nie są już częścią zespołu w Hardsuit Labs. To była wspólna decyzja kierownictwa Hardsuit Labs i Paradox Interactive. Doceniamy wkład Briana i Ka'ai, którzy odegrali kluczową rolę w stworzeniu fabuły i mrocznego tonu gry oraz pomogli nam udowodnić, że jesteśmy prawdziwym następcą kultowych Bloodlines. Życzymy im obojgu wszystkiego najlepszego w ich przyszłych przedsięwzięciach".
Vampire: The Masquerade - Bloodlines 2 to jeden z najbardziej wyczekiwanych przeze mnie tytułów. Czy studio zdoła jednak zbliżyć się do uwielbianej przez fanów poprzedniej odsłony serii - Vampire: The Masquerade – Bloodlines?
Na stanowisko dyrektora kreatywnego zostanie przesunięty Alexandre Mandryka, weterana Ubisoftu, który przyczynił się do sukcesu pierwszych odsłon serii Assassin's Creed i Far Cry. Przez ostatnią dekadę pracował głównie jako niezależny konsultant, więc jego powrót do bezpośredniego tworzenia gier AAA może być bardzo interesujący."Alexandre Mandryka pojawił się na pokładzie jako konsultant kreatywny, a pełniąc rolę dyrektora kreatywnego w Bloodlines 2 i pomoże nam w końcowej fazie rozwoju. Alexandre jest zdeterminowany, aby podążać za wizją, która jest ukształtowana i skutecznie dostarczać fanom Vampire: The Masquerade - Bloodlines 2. Alexandre jest w branży od ponad 20 lat i pracował nad kultowymi markami, takimi jak Assassin's Creed, Warhammer 40,000, Far Cry i nie tylko. Mając długą historię dostarczania doskonałych serii, jesteśmy podekscytowani tym, co Alexandre wniesie do gry i World of Darkness".
Nie wiadomo co było powodem odejścia ze studia dwóch kluczowych dla projektu postaci. Można się domyślać, że chodzi o różnice w poglądach na temat samej gry, na co może wskazywać podkreślanie, że nowy dyrektor kreatywny jest zdeterminowany kontynuować ukształtowaną już wizję Bloodlines 2, jednak są to tylko spekulacje. Zdecydowanie wydaje się, że coś jest nie tak w Hardsuit Labs. Mamy nadzieję, że studio zwalczy problemy i dostarczy Bloodlines 2 w formie zapewniającej satysfakcjonujące wrażenia. Vampire: The Masquerade - Bloodlines 2 pojawi się na PC, Xbox One, Xbox Series X, PS4 i PS5, póki co jednak nie wiemy kiedy.
Pokaż / Dodaj komentarze do: Vampire: The Masquerade - Bloodlines 2 ma problemy. Studio opuszczają kluczowi pracownicy