W plikach Cyberpunk 2077 odkryto pierwsze szczegóły i tryby rozgrywki multiplayer

W plikach Cyberpunk 2077 odkryto pierwsze szczegóły i tryby rozgrywki multiplayer

Wszystko wskazuje na to, że poznaliśmy pierwsze szczegóły nadchodzącego trybu wieloosobowego, który prędzej czy później pojawi się w Cyberpunk 2077. Do informacji takich dokopano się w plikach gry, a konkretnie w pliku .exe, więc można zakładać, że nie ma tu mowy o pomyłce. Każdy może w dowolnym momencie samodzielnie zweryfikować te informacje. Oczywiście wszystko się może jeszcze zmienić, bo choć napisaliśmy, że multiplayer w nowej grze CD Projekt RED pojawi się prędzej czy później, to jednak należy położyć nacisk na później, a doliczając kilka poprawek po premierze nowego trybu, uznajmy, że będzie to dużo później ;) W pliku wykonywalnym odkryto jak dotąd dwa różne tryby rozgrywki dla wielu graczy - pierwszy to napad, a drugi to typowy deathmatch.

W plikach Cyberpunk 2077 odkryto funkcje wskazujące, że w trybie wieloosobowym pojawią się tryby deathmatch i heist. Rozgrywka może się opierać na połączeniach P2P.

Pierwszy z trybów przypomina elementy rozgrywki dla jednego gracza i całość będzie nastawiona na współpracę między graczami. Trybu deathmatch chyba nie trzema nikomu przedstawiać i jest ona znany każdemu fanowi strzelanek. Warto zauważyć, że gra prawdopodobnie nie będzie posiadać, żadnych dedykowanych serwerów, a cała rozgrywka wieloosobowa może się opierać wyłącznie na połączeniach P2P. Gra zdaje się być nastawiona właśnie na P2P ze wskazaniem na hosta wśród graczy. Nie jest to oczywiście informacja pewna, jednak plik wykonywalny obecnie wskazuje właśnie na takie rozwiązanie. 

CD Projekt RED pracuje obecnie nad pierwszym darmowym DLC do Cyberpunk 2077, który ukaże się na początku 2021 roku oraz opracowuje kolejne poprawki, które mają usprawnić działanie gry i wyeliminować liczne błędy. Poniżej możecie zobaczyć funkcje odkryte w plikach gry:

  • Set Heist State
  • Set spawn point tag that will be used to spawn new players during the mission
  • Spawn tag: %s
  • MP.Heist.DebugMessageNameChanged
  • MP.Heist.MessagePlayerReady
  • MP.Heist.SetPlayerCharacterClass
  • MP_PlayerReady
  • ++ %s joined the heist
  • — %s left the heist
  • Character.Cpo_Muppet_Solo
  • Character.Cpo_Muppet_Assassin
  • Character.Cpo_Muppet_Netrunner
  • Character.Cpo_Muppet_Techie
  • lobby
  • cpo_heist_started
  • Character.Cpo_Muppet_Default
  • Character.
  • Character.Cpo_Default_Player

Waiting for players
Waiting for additional players… %u
> Match starts in %u <
Respawn in %u seconds
> Match ends in %u <
GAME FINISHED

Waiting for players…
> Heist starts in %u <
Waiting for players to get ready…
Duplicate characters detected
Respawning player…
Waiting for other players to get ready…
PRESS D-Pad Down / ‘X’ WHEN READY
use the debug menu to switch your character
Player is dead
> Heist ends in %u <
VICTORY

  • ++ %s joined the match
  • >> %s killed %s
  • You sent yourself directly to hell! Please don’t come back
  • Wow! You killed yourself… Bravo.
  • Your bullet was stronger than your self-esteem
  • Your shot destroyed your own body and soul. Duh
  • You sent %s directly to hell!
  • Wow! You killed %s without compassion
  • Your bullet was stronger than %s’s head
  • Your shot destroyed %s’s body and soul
  • %s sent you directly to hell!
  • Wow! %s killed you without compassion
  • %s’s bullet was stronger than your head
  • %s’s shot destroyed your body and soul
  • AllowJoinInProgressDM

Pokaż / Dodaj komentarze do: W plikach Cyberpunk 2077 odkryto pierwsze szczegóły i tryby rozgrywki multiplayer

 0