Warner Bros. wykupuje serwis Machinima

Warner Bros. wykupuje serwis Machinima

Coraz więcej medialnych korporacji próbuje spenetrować rynek treści video związanymi z grami. Do tego grona dołącza Warner Brothers, które wykupiło właśnie popularny serwis video Machinima.

Machinima

Dzięki tej transakcji Warner Bros. Będzie mogło przygotowywać zawartość specjalnie dopasowaną pod publikę w wieku 13-34 lat, na rynku wartym 4,4 miliarda dolarów (dane za SuperData Research). Według prezesa SuperData Joosta van Dreunena jest to dowód na to jak bardzo gry rozpowszechniły się w mainstreamie jako forma rozrywki i to, jak poważnie są traktowane jako biznes. Van Dreunen uważa, że Warner Bros. Będzie chciało ustawić wyżej poprzeczkę w kwestii jakości produkcji, w związku z tym, że pokolenie wychowane na YouTube zacznie mieć większe wymagania.

Machinima to także, jak zauważa van Dreunen, jeden z największych partnerów w esports, a ta gałąź rozrywki generuje przychody na poziomie miliarda dolarów rocznie. Warner Bros. Uważa, że Machinima wie jak zaciekawić i połączyć ze sobą młode pokolenie wolne od tradycyjnych form doświadczania rozrywki.

Warner Brothers być może zwróci uwagę innych koncernów medialnych, które w obliczu zmieniających się realiów branży, szukają sposobów aby pozostać w uchwytności z coraz szybszymi zmianami w świecie rozrywki.

Pokaż / Dodaj komentarze do: Warner Bros. wykupuje serwis Machinima

 0