Watch Dogs 2 na PC z licznymi usprawnieniami grafiki

Watch Dogs 2 na PC z licznymi usprawnieniami grafiki

Sequel Watch Dogs zadebiutował na konsolach 15. listopada, gdzie spotkał się z bardzo ciepłym przyjęciem recenzentów i graczy. Użytkownicy PC muszą poczekać na swoją kompilację dokładnie 2 tygodnie dłużej. Według zapewnień twórców, lekko przesunięta premiera zostanie zrekompensowana znacznie poprawioną oprawą A/V.

Komputerowe wydanie najnowszej produkcji Ubisoftu korzysta z pakietu Nvidia GameWorks - ten umożliwił dodanie kilku efektów niedostępnych na konsolach. Twórcy obiecują m.in. HBAO+, poprawione cienie w technice HFTS, wygładzanie krawędzi TXAA, realistyczną mgłę oraz kompatybilność z modułem Ansel umożliwiającym tworzenie 360-stopniowych zrzutów ekranu. Dodatkowo, nie zabraknie także tekstur o podwyższonej rozdzielczości, przystosowanych do wyświetlaczy UHD.

Dzięki Nvidii już teraz można zapoznać się z fragmentami gameplay'u nagranymi na wysokowydajnym pececie. W oczy rzuca się zwłaszcza wspomniana powyżej mgła, której w wersji konsolowej właściwie nie uświadczymy - nawet na PlayStation 4 Pro. Efekt w dużym stopniu zmienia prezentację gry. Nie wiadomo jednak, czy jest to ogólnie obrana konwencja, czy może tylko dodatek wykonany na potrzeby prezentacji.

Dla uściślenia - Watch Dogs 2 trafi na komputery osobiste 29. listopada. Gra posiada polską, kinową lokalizację. Podobnie jak na konsolach, wydawca przewidział trzy wersje: standardową, rozszerzoną o Przepustkę Sezonową oraz kolekcjonerską - z figurką bohatera i pakietem gadżetów. Sugerowana cena tej ostatniej to 359 zł.

Obserwuj nas w Google News

Tagi

GamingGry

Pokaż / Dodaj komentarze do: Watch Dogs 2 na PC z licznymi usprawnieniami grafiki

 0
Kolejny proponowany artykuł
Kolejny proponowany artykuł
Kolejny proponowany artykuł
Kolejny proponowany artykuł