Watch Dogs: Legion oraz Cyberpunk 2077 ze wsparciem dla ray tracingu

Watch Dogs: Legion oraz Cyberpunk 2077 ze wsparciem dla ray tracingu

Nie da się ukryć, że ray tracing, czyli jedna z głównych technologii, jakimi promowane są karty graficzne GeForce RTX, bardzo wolno nabiera rozpędu na PC. Choć powoli zbliżamy się do pierwszej rocznicy produktów NVIDII, które wspierają śledzenie promieni w czasie rzeczywistym, to jak na razie ray tracing obsługuje zaledwie kila tytułów. Zieloni jednak dokładają starań, by zmienić ten obraz rzeczy i zapowiedzieli dwa nowe duże tytuły, które będą wspierać tę technologię. Mówimy tu o naprawdę gorących produkcjach, ponieważ chodzi o Watch Dogs: Legion oraz Cyberpunk 2077, czyli jeden z najbardziej wyczekiwanych tytułów na rynku. Szkoda jednak, że na obie produkcje przyjdzie nam jeszcze długo poczekać, ponieważ premiera tytułu Ubisoftu zaplanowana została na 6 marca 2020 roku, a gry polskiego CD PROJEKT RED na 16 kwietnia 2020 roku. Wygląda jednak na to, że będzie warto.

Watch Dogs: Legion i Cyberpunk 2077 wykorzystają ray tracing w czasie rzeczywistym oraz inne zaawansowane techniki NVIDIA.

Watch Dogs: Legion wykorzysta ray tracing w czasie rzeczywistym oraz inne zaawansowane techniki NVIDIA, dzięki czemu zaprezentować ma oszałamiające efekty wizualne w tej bardzo oczekiwanej przez graczy trzeciej odsłonie serii gier akcji z otwartym światem. „Ubisoft dokłada wszelkich starań, aby wiernie odtworzyć w swoich grach architekturę prawdziwych miast, a ray tracing doda wyjątkowej głębi londyńskim plenerom Watch Dogs: Legion” - powiedział Matt Wuebbling, szef marketingu GeForce w firmie NVIDIA. „Historia współpracy firmy NVIDIA przy Watch Dogs sięga początków serii i jesteśmy gotowi ponownie zaskoczyć graczy komputerowych, dzięki wykorzystaniu ray tracingu w najnowszej odsłonie”. Twórcy chwalą się, że Watch Dogs: Legion wprowadza niespotykane dotąd innowacje w rozgrywce, dzięki którym zrekrutujesz każdą postać napotkaną w Londynie. Dowolna postać w tym otwartym świecie jest grywalna i każda ma swoją własną historię, osobowość i umiejętności, które pomogą Ci spersonalizować unikalny zespół. Gra pozwoli też połączyć siły ze znajomymi, aby wziąć udział w misjach kooperacyjnych dla czterech graczy, wyzwaniach i codziennych wydarzeniach.

Cyberpunk 2077 z kolei zdobył już ponad 100 nagród na targach E3 2018 i bez wątpienia jest jedną z najbardziej wyczekiwanych gier dekady. Jest to kolejny projekt studia CD PROJEKT RED, twórców cieszącej się ogromnym uznaniem gry Wiedźmin 3: Dziki Gon, która zdobyła liczne wyróżnienia „Gra roku”. „Cyberpunk 2077 to niezwykle ambitna gra, łącząca w sobie akcję widzianą z perspektywy pierwszej osoby z elementami RPG, a jednocześnie tworząca skomplikowany i wciągający świat, w którym chłoniemy przedstawianą historię” - powiedział Matt Wuebbling, szef działu marketingu GeForce w firmie NVIDIA. „Uważamy, że świat Cyberpunka odniesie ogromne korzyści z realistycznego oświetlenia, które zapewnia ray tracing”. „Śledzenie promieni pozwala nam realistycznie przedstawić jak zachowuje się światło w zatłoczonym środowisku miejskim” - powiedział Adam Badowski, szef studia CD PROJEKT RED. „Dzięki tej technice możemy dodać kolejną warstwę głębi do już imponującego megamiasta, w którym toczy się gra”.

Ray tracing jest zaawansowaną techniką graficzną wykorzystywaną do uzyskania ultrarealistycznych efektów wizualnych w filmach. Karty NVIDIA GeForce RTX posiadają wyspecjalizowane rdzenie procesora graficznego, dedykowane akceleracji zadań związanych z ray tracingiem, dzięki czemu takie efekty wizualne mogą być renderowane w czasie rzeczywistym również w grach.

Obserwuj nas w Google News

Pokaż / Dodaj komentarze do: Watch Dogs: Legion oraz Cyberpunk 2077 ze wsparciem dla ray tracingu

 0