God of War: Ragnarok zbiera pozytywne recenzje i nie ma czemu się dziwić, bo gra jest po prostu świetna. Okazuje się, że twórcy czerpali inspirację z Wiedźmina 3: Dziki Gon.
Wiedźmin 3: Dziki Gon to jedna z najlepszych gier w historii i świetny RPG, który stanowił inspirację dla autorów God of War: Ragnarok. Santa Monica Studio wzorowało się zadaniami pobocznymi z gry CD Projekt RED, o czym wspomniał deweloper. Recenzja The Washington Post zachwala dostępne w God of War: Ragnarok questy poboczne stwierdzając, że pod tym względem Kratos zrzucił z tronu Geralta z Rivii. Na słowa redaktora zachęcającego graczy do wykonywania misji niezwiązanych z głównym wątkiem fabularnym zareagował Anthony Dimento, który przyznał, iż stworzenie najlepszych aktywności pobocznych było dla studia dość ważne.
W kwestii aktywności pobocznych twórcy God of War: Ragnarok inspirowali się Wiedźminem 3: Dziki Gon.
God of War Ragnarok has finally dethroned The Witcher 3 with the best side quests I’ve played in an adventure game. The game’s coolest fights, most heartfelt stories and grandest areas are in the side quests. Do not skip them. https://t.co/plyAaTmUhG
— Gene Park (@GenePark) November 3, 2022
Deweloper dodał, iż trzecia odsłona przygód słynnego łowcy potworów jest jedną z jego ulubionych gier wszech czasów. "Wydawało się to niemożliwe, ale taki był cel dla opcjonalnych aktywności w God of War: Ragnarok" – napisał Dimento na Twitterze. Według szacunków God of War Ragnarok posiada zawartość poboczną wystarczającą na 20 godzin zabawy. Przejście głównej historii ma z kolei zająć 20 godzin, chociaż zrobienie wszystkiego na 100% może pochłonąć z naszego życia nawet 70 godzin. God of War Ragnarok zadebiutuje 9 listopada na PS4 i PS5.
Odkurz topór, chłopcze! Recenzja God of War: Ragnarök
Tymczasem portal ITHardware miał już okazję zapoznać się z najnowszymi przygodami Kratosa oraz jego syna i opisać wrażenia w recenzji. Wystawiliśmy produkcji maksymalną notę 5/5, jak również przyznaliśmy naszą rekomendację. Do plusów zaliczamy m.in. epicką opowieść, kończącą nordycką sagę Kratosa, bohaterów z krwi i kości, wymagający system walki ze sporą dawką taktyki, większy świat, różnorodnych oponentów w tym ekscytujące pojedynki z większymi przeciwnikami czy oprawa audio-wizualna na najwyższym poziomie. Minusem jest po prostu to, że Ragnarok stanowi jedynie rozwinięcie pomysłów z poprzedniej części.

Pokaż / Dodaj komentarze do: Wiedźmin 3: Dziki Gon zainspirował twórców God of War: Ragnarok