Wiedźmin 3: Dziki Gon zainspirował twórców God of War: Ragnarok

Wiedźmin 3: Dziki Gon zainspirował twórców God of War: Ragnarok

God of War: Ragnarok zbiera pozytywne recenzje i nie ma czemu się dziwić, bo gra jest po prostu świetna. Okazuje się, że twórcy czerpali inspirację z Wiedźmina 3: Dziki Gon.

Wiedźmin 3: Dziki Gon to jedna z najlepszych gier w historii i świetny RPG, który stanowił inspirację dla autorów God of War: Ragnarok. Santa Monica Studio wzorowało się zadaniami pobocznymi z gry CD Projekt RED, o czym wspomniał deweloper. Recenzja The Washington Post zachwala dostępne w God of War: Ragnarok questy poboczne stwierdzając, że pod tym względem Kratos zrzucił z tronu Geralta z Rivii. Na słowa redaktora zachęcającego graczy do wykonywania misji niezwiązanych z głównym wątkiem fabularnym zareagował Anthony Dimento, który przyznał, iż stworzenie najlepszych aktywności pobocznych było dla studia dość ważne.

W kwestii aktywności pobocznych twórcy God of War: Ragnarok inspirowali się Wiedźminem 3: Dziki Gon.

Deweloper dodał, iż trzecia odsłona przygód słynnego łowcy potworów jest jedną z jego ulubionych gier wszech czasów. "Wydawało się to niemożliwe, ale taki był cel dla opcjonalnych aktywności w God of War: Ragnarok" – napisał Dimento na Twitterze. Według szacunków God of War Ragnarok posiada zawartość poboczną wystarczającą na 20 godzin zabawy. Przejście głównej historii ma z kolei zająć 20 godzin, chociaż zrobienie wszystkiego na 100% może pochłonąć z naszego życia nawet 70 godzin. God of War Ragnarok zadebiutuje 9 listopada na PS4 i PS5.

God of War: Ragnarok Odkurz topór, chłopcze! Recenzja God of War: Ragnarök

Tymczasem portal ITHardware miał już okazję zapoznać się z najnowszymi przygodami Kratosa oraz jego syna i opisać wrażenia w recenzji. Wystawiliśmy produkcji maksymalną notę 5/5, jak również przyznaliśmy naszą rekomendację. Do plusów zaliczamy m.in. epicką opowieść, kończącą nordycką sagę Kratosa, bohaterów z krwi i kości, wymagający system walki ze sporą dawką taktyki, większy świat, różnorodnych oponentów w tym ekscytujące pojedynki z większymi przeciwnikami czy oprawa audio-wizualna na najwyższym poziomie. Minusem jest po prostu to, że Ragnarok stanowi jedynie rozwinięcie pomysłów z poprzedniej części.

Obserwuj nas w Google News

Pokaż / Dodaj komentarze do: Wiedźmin 3: Dziki Gon zainspirował twórców God of War: Ragnarok

 0