Witchfire - polski shooter dark fantasy wygląda coraz lepiej. Nowe wideo

Witchfire - polski shooter dark fantasy wygląda coraz lepiej. Nowe wideo

The Astronauts ma jak na razie na swoim koncie zaledwie jedną grę, czyli świetne przyjęte Zaginięcie Ethana Cartera. Polscy „Astronauci”, dowodzeni przez Adriana Chmielarza, w pocie czoła pracują jednak od dłuższego czasu nad kolejną produkcją, czyli shooterem w klimacie dark fantasy zatytułowanym Witchfire. Pomimo że gra ujawniona została pod koniec 2017 roku (w trakcie gali The Game Awards), to jak na razie twórcy nie są zbyt szczodrzy w prezentowaniu swojego nowego dzieła i musimy zadowolić się zaledwie kilkoma screenami i bardzo krótkimi materiałami wideo. Studio opublikowało właśnie kolejne takie wideo z rozgrywki, które trwa 12 sekund, ale trzeba przyznać, że nawet na tych strzępkach rozgrywki prezentuje się ona wybornie, a biorąc pod uwagę doświadczenie ekipy pracującej nad tym tytułem (mówimy o osobach odpowiedzialnych za kultowego Painkillera czy Bulletstorm), jesteśmy spokojni o jej jakość.

The Astronauts opublikowało właśnie kolejne takie wideo z rozgrywki z Witchfire, które trwa tylko 12 sekund, ale prezentuje się bardzo dobrze.

Jak możecie zobaczyć na powyższym klipie, wpływy poprzednich dzieł Adriana Chmielarza są tu bardzo widoczne, co zapewne ucieszy fanów tych produkcji, szczególnie lubujących się w typowo zręcznościowych strzelankach pokroju Dooma. Wygląda również na to, że podobnie jak w np. loot shooterach, The Astronauts zdecydowało się na umieszczenie wartości liczbowych informujących o zadawanych przeciwnikom obrażeniach, choć gra jest wciąż na tym etapie, że może to jeszcze ulec zmianie. W oczy rzuca się także wyborna oprawa graficzna, a wiadomo, że ta wykorzystywać będzie technologię fotogrametrii (podobnie jak to miało miejsce w Zaginięciu Ethana Cartera), natomiast całość bazuje na silniku Unreal Engine 4. Deweloper promuje zaś swoje nowe dziecko jako „pierwszoosobowy shooter, który koncertować ma się na rozgrywce, a konkretniej wyzwaniu oraz osiąganiu mistrzostwa”. Spodziewać można się tu zatem wysokiego poziomu trudności, który wraz z mroczną stylistyką nasuwa skojarzenia z Bloodborne czy też serią Dark Souls.

The Astronauts podkreślają na każdym kroku, że Witchfire nie jest grą napędzaną historią. Tym samym fani filmowych opowieści podawanych wprost, w postaci scenek przerywnikowych, mogą być zawiedzeni. The Astronauts zapewniają jednak, że gra ma swój lore, który trzeba odkryć i odszyfrować (co również kojarzy się z grami od From Software). Producent celuje z datą premiery Witchfire na przyszły rok, ale jak podkreśla w sowim najnowszym wpisie na blogu, jako 8-osobowy niezależny zespół nie może obiecać, że uda się zrealizować ten plan (radzi też innym twórcom indie, by nigdy nie zobowiązywać się do konkretnych dat). Tym samym gra „będzie gotowa, kiedy będzie gotowa”.

Obserwuj nas w Google News

Tagi

GamingGry

Pokaż / Dodaj komentarze do: Witchfire - polski shooter dark fantasy wygląda coraz lepiej. Nowe wideo

 0