Wystartował Sembot AI. Co oferuje nowe narzędzie?

Wystartował Sembot AI. Co oferuje nowe narzędzie?

Sembot, polska firma zajmująca się automatyzacją i optymalizacją kampanii reklamowych w internecie, zaprezentowała nowe narzędzie oparte na sztucznej inteligencji - wirtualnego marketera. Program umożliwia pracownikom marketingu korzystać z usług sztucznej inteligencji w różnych zadaniach, które zazwyczaj sami wykonują.

Prace nad narzędziem Sembot prowadził od trzech lat i w tym roku wprowadza do oferty ostateczną wersję wirtualnego marketera AI, który ma usprawnić branżę e-commerce. Dotąd w performance marketingu opierano się głównie na powtarzalnej i pracy przy wykorzystaniu narzędzi analitycznych. Sztuczna inteligencja poczyniła w ostatnich latach znaczne kroki, a za kluczowy punkt należy uznać tutaj premierę ChatGPT, czyli oprogramowania dającego masowy dostęp do AI.

Sembot, polska firma zajmująca się automatyzacją i optymalizacją kampanii reklamowych w internecie, zaprezentowała nowe narzędzie oparte na sztucznej inteligencji - wirtualnego marketera.

Wystartował Sembot AI. Marketerzy poczują się niepotrzebni?

Za nim jak grzyby po deszczu zaczęły powstawać kolejne projekty bazujące na AI. Wtyczka była jednak dopiero początkiem drogi, która doprowadziła do stworzenia Sembot AI. Za jego powstanie odpowiada ekipa złożona z 16 osób.

Tym sposobem stworzono Sembot AI wyposażonego w funkcje usprawniające zarządzanie kampaniami reklamowymi.

Co oferuje Sembot AI?

Zacznijmy od panelu analitycznego. Jak podkreślają twórcy oprogramowania, to nie jest zwykły interfejs użytkownika. Ma on wbudowany inteligentny czat – Marketera AI, który zna odpowiedzi na pytania o danej kampanii. Dzięki algorytmom AI, narzędzie to jest dostępne przez całą dobę, zapewniając wsparcie i natychmiastowe odpowiedzi przetworzone w taki sposób, by od razu móc z nich korzystać.

Sembot AI zajmuje się też głęboką analizą danych ze wszystkich kanałów reklamowych. Analizie poddawana jest też konkurencja.

Na koniec jeszcze trzy funkcjonalności Sembot AI. Pierwsza to automatyzacja raportów dostarczająca marketerom i właścicielom firm gotowe wnioski i dokumenty.

Druga natomiast to automatyzacja działań i powiadomienia, czyli osobisty sekretarz, który nie tylko przypomina o ważnych kwestiach, ale również sugeruje optymalizacje.

Ostatnia to system obsługi zadań. Do systemu trafiają zgłoszenia wygenerowane przez użytkownika, uruchomione procesy, monitoring poczty czy analiza transkrypcji video-konferencji.

Obserwuj nas w Google News

Pokaż / Dodaj komentarze do: Wystartował Sembot AI. Co oferuje nowe narzędzie?

 0