Długo wyczekiwana gra No Man's Sky - połączenie mini-symulacji kosmicznej z grą eksploracyjno-survivalową - ukazała się ponad tydzień temu na PS4 i PC, jednak nie spełniła oczekiwań wszystkich graczy. O ile gameplay to kwestia wyłącznie kwestia gustu, to jednak produkcja Hello Games cierpiała na poważne technicznie problemy, szczególnie w edycji steamowej.
Hello Games wypuściło w międzyczasie łatkę premierową oraz udostępniło "eksperymentalną" wersję następnej aktualizacji, a dzisiaj można wreszcie skorzystać z update'u w wersji finalnej. Reżyser gry Sean Murray, w swoim tweecie, napisał, że wersja pecetowa powinna teraz lepiej sobie radzić z większą ilością różnych konfiguracji hardware'u, jak również osiągać większą liczbę fps-ów na słabszych maszynach. Z kolei na PS4 odczujemy zwiększoną stabilność i znajdziemy liczne usprawnienia rozgrywki.
Niestety, posiadacze wersji na PS4 nie mogą dowiedzieć się, jakie dokładnie zmiany wprowadzili developerzy - informacja nt. zawartości patcha jest dostępna tylko dla edycji PC.
Murray powiedział, że to nie koniec wspierania i łatania No Man's Sky. Ciekawe, czy posiadacze PS4 będą mogli z czasem wyłączyć interfejs HUD. Jest to możliwe na PC, ale nie na konsoli Sony. Mogłoby się to przydać szczególnie wtedy, gdy chcemy uchwycić na zrzucie ekranu jakiś wyjątkowy widok.
Pokaż / Dodaj komentarze do: Wyszedł pierwszy popremierowy patch No Man's Sky