Wyszedł pierwszy popremierowy patch No Man's Sky

Wyszedł pierwszy popremierowy patch No Man's Sky

Długo wyczekiwana gra No Man's Sky - połączenie mini-symulacji kosmicznej z grą eksploracyjno-survivalową - ukazała się ponad tydzień temu na PS4 i PC, jednak nie spełniła oczekiwań wszystkich graczy. O ile gameplay to kwestia wyłącznie kwestia gustu, to jednak produkcja Hello Games cierpiała na poważne technicznie problemy, szczególnie w edycji steamowej.

Hello Games wypuściło w międzyczasie łatkę premierową oraz udostępniło "eksperymentalną" wersję następnej aktualizacji, a dzisiaj można wreszcie skorzystać z update'u w wersji finalnej. Reżyser gry Sean Murray, w swoim tweecie, napisał, że wersja pecetowa powinna teraz lepiej sobie radzić z większą ilością różnych konfiguracji hardware'u, jak również osiągać większą liczbę fps-ów na słabszych maszynach. Z kolei na PS4 odczujemy zwiększoną stabilność i znajdziemy liczne usprawnienia rozgrywki.

Niestety, posiadacze wersji na PS4 nie mogą dowiedzieć się, jakie dokładnie zmiany wprowadzili developerzy - informacja nt. zawartości patcha jest dostępna tylko dla edycji PC.

Murray powiedział, że to nie koniec wspierania i łatania No Man's Sky. Ciekawe, czy posiadacze PS4 będą mogli z czasem wyłączyć interfejs HUD. Jest to możliwe na PC, ale nie na konsoli Sony. Mogłoby się to przydać szczególnie wtedy, gdy chcemy uchwycić na zrzucie ekranu jakiś wyjątkowy widok.

Obserwuj nas w Google News

Tagi

GamingGry

Pokaż / Dodaj komentarze do: Wyszedł pierwszy popremierowy patch No Man's Sky

 0