Xiaomi pudruje swoją budżetową markę. Zmienili logo i teraz będzie drożej

Xiaomi pudruje swoją budżetową markę. Zmienili logo i teraz będzie drożej

Redmi, submarka Xiaomi, wkracza w nowy rozdział z odważnym rebrandingiem. Najbardziej zauważalną zmianą jest sama nazwa marki, teraz pisana w całości wielkimi literami – „REDMI”.

Redmi to teraz REDMI. Marka dokonuje rebrandingu i uderza w walkę z flagowcami

Redmi teraz znane jako REDMI to submarka Xiaomi kojarzona z budżetowymi smartfonami. Firma chce jednak zerwać z tym wizerunkiem i w tym celu dokonuje zmiany loga, modyfikuje nazwę i zamierza uderzyć w segment smartfonów premium. Lu Weibing, szef działu smartfonów Xiaomi Group, który ogłosił zmiany powiedział, że kryje się za nimi coś więcej niż tylko odświeżenie loga czy nazwy. Chodzi o "strategiczne myślenie".

Redmi odświeża nazwę i logo. Marka planuje celować w wyższą półkę smartfonów.

Redmi

Jego zdaniem ​​sukces Xiaomi na rynku high-end dzięki bardziej zaawansowanej technologii stwarza przestrzeń do ekspansji dla REDMI. Natomiast producent wydaje się mocno przygotowywać do tej zmiany.

Powstała seria Turbo przejmie pałeczkę po serii K. Z kolei linia K80 będzie bezpośrednio konkurować z flagowymi modelami o najwyższej wydajności oferowanymi przez submarki konkurencji.

Wang Teng Thomas, dyrektor generalny marki Redmi, potwierdził, że zmiany te są odpowiedzią na wejście flagowej serii Xiaomi w wyższy przedział cenowy. „Linia produktów REDMI była dostosowywana od początku roku” - powiedział Wang.

Nowa seria Turbo będzie dominować w segmencie cenowym od 2000 do 3000 juanów (około 280 do 420 USD).

Obserwuj nas w Google News

Pokaż / Dodaj komentarze do: Xiaomi pudruje swoją budżetową markę. Zmienili logo i teraz będzie drożej

 0
Kolejny proponowany artykuł
Kolejny proponowany artykuł
Kolejny proponowany artykuł
Kolejny proponowany artykuł