YouTube Rewind 2019. Opublikowano wideo podsumowujące kończący się rok

YouTube Rewind 2019. Opublikowano wideo podsumowujące kończący się rok

Jak co roku YouTube opublikował filmik podsumowujący kończące się dwanaście miesięcy i pokazujący najpopularniejsze trendy panujące na wspomnianej platformie. Warto przypomnieć, że serwis musiał dość dobrze przemyśleć koncepcję materiału po ubiegłorocznej ogromnej kompromitacji związanej z YouTube Rewind, który mówiąc delikatniej został mocno skrytykowany przez użytkowników i na przeszło 184 mln wyświetleń otrzymał aż 17 milionów łapek w dół. Powodów było kilka jak chociażby fakt, iż na wideo zabrakło kilku znanych youtuberów np. PewDiePie. Zamiast tego skupiono się na pokazaniu motywów z Fortnite co mimo niemałej wówczas popularności battle royala od Epic Games nie zdołało zadowolić ludzi. Dlatego też w tym roku w YouTube Rewind 2019 skupiono się m.in. na „najpopularniejszych klipach wideo”.

Popularna platforma chcąc uniknąć powtórki z ubiegłorocznej wpadki poważniej przemyślała koncepcję najnowszego YouTube Rewind.

W praktyce oglądamy więc zmontowaną kompilację najpopularniejszych wideo czy najbardziej lubianych filmików wliczając w to teledyski, czy gry wideo. Jeśli chodzi o gry to najchętniej oglądaną produkcją na platformie w 2019 roku był Minecraft (100 mld wyświetleń) na drugim miejscu znalazł się Fortnite (60,9 mld odsłon) a na trzecim Grand Theft Auto V (36,9 mld wyświetleń). Nie zapomniano również o nowych youtuberach, którzy zdobyli szybką popularność i na pierwszym miejscu uplasował się LOUD z 3,85 mln subskrypcji (pierwsze opublikowane wideo 28 lutego bieżącego roku) drugie miejsce przypadło Workman – 3,2 miliona subskrybentów (debiutancki materiał opublikowany 16 sierpnia) zaś na trzeciej lokacie znalazł się Paik's Cuisine – 2,9 mln subów (pierwsze wideo 10 czerwca).

A jak wygląda sprawa z twórcami, którzy odnotowali w tym roku najwięcej wyświetleń? Oczywiście raczej bez większego zaskoczenia pierwsze miejsce przypadło PewDiePie – 4 miliardy odsłon drugie Felipe Neto - 2,8 mld wyświetleń oraz trzecie Pencilmation – 2,8 mld odsłon. Co ciekawe na początku podsumowania YouTube uderzył się w pierś i „pochwalił” najbardziej znienawidzonym materiałem w całej historii platformy, którym był YouTube Rewind 2018. Dobrze, że strona w pewnym stopniu odrobiła lekcję i posłuchała ludzi bardziej niż rok wcześniej. Co ciekawe na chwilę obecną YouTube Rewind 2019 ma 2,2 mln polubień i więcej, bo 4,9 milionów negatywnych reakcji. Czy dojdzie do powtórki z rozrywki?

Obserwuj nas w Google News

Pokaż / Dodaj komentarze do: YouTube Rewind 2019. Opublikowano wideo podsumowujące kończący się rok

 0