Z dużej chmury mały deszcz. Liczba aktywnych użytkowników Threads spadła o 70%

Z dużej chmury mały deszcz. Liczba aktywnych użytkowników Threads spadła o 70%

Twitter nie jest jeszcze gotowy na kapitulację, a doniesienia o wielkim sukcesie platformy Zuckerberga są najwyraźniej mocno przesadzone. Według najnowszych danych dotyczących użytkowania konkurencyjnego Threads, Meta wciąż ma powody do optymizmu, choć początkowa gorączka zaczęła się ochładzać.

Rywalizacja między Threads a Twitterem może się szybko zakończyć.

Od momentu uruchomienia sieci społecznościowej Meta minęło nieco ponad dwa tygodnie, a liczba użytkowników przekroczyła 100 milionów w ciągu pierwszych pięciu dni. Choć niektórzy krytykowali platformę za na przedwczesną premierę z niedopracowanymi funkcjami, entuzjastyczne przyjęcie tego nowego narzędzia z pewnością cieszyło menedżerów. Jednak najnowsze dane z firm analitycznych, takich jak Sensor Tower cytowane przez The Wall Street Journal nie są wcale optymistyczne. Liczba aktywnych użytkowników Threads dziennie gwałtownie spadła o niemal 70 procent w porównaniu z szczytem, który miał miejsce 7 lipca. Dodatkowo firma ChooseWeb donosi, że czas spędzany na korzystaniu z aplikacji Threads na systemach Android i iOS zmniejszył się drastycznie z 19 minut dziennie do zaledwie czterech minut.

Threads traci użytkowników. Początkowy szał nowości szybko ostygł.

Tymczasem Twitter konsekwentnie utrzymuje się wokół 200 milionów aktywnych użytkowników dziennie. Przeciętny użytkownik spędza na tej platformie około pół godziny każdego dnia, co stanowi znaczącą przewagę nad Threads. Choć początek Threads był obiecujący, teraz staje się jasne, że konkurencja jest bardzo zacięta, a użytkownicy mają wysokie wymagania. Meta musi skupić się na doskonaleniu swojej usługi, by zachować pozycję na rynku i przyciągać użytkowników na dłużej.

Threads kupiło sobie trochę czasu na nadrobienie zaległości.

Według słów Richarda Hanny, profesora z Babson College, który specjalizuje się w badaniu strategii mediów społecznościowych, rezygnacja z Threads stanowi wyraźny sygnał, że użytkownicy zdają sobie sprawę, iż w tej aplikacji nie mogą zrealizować tyle samo co w konkurencyjnych usługach.

Problem w tym, że Threads zostało oparte na infrastrukturze Instagrama i może wydawać się monotonne dla niektórych osób, które śledzą te same osoby, które już obserwują na Instagramie.

 

Obserwuj nas w Google News

Pokaż / Dodaj komentarze do: Z dużej chmury mały deszcz. Liczba aktywnych użytkowników Threads spadła o 70%

 0
Kolejny proponowany artykuł
Kolejny proponowany artykuł
Kolejny proponowany artykuł
Kolejny proponowany artykuł