Znamy konsolowe rozdzielczości Mass Effect: Andromeda

Znamy konsolowe rozdzielczości Mass Effect: Andromeda

Dyrektor generalny firmy BioWare, Aaryn Flynn wyjawił ostatnio na NeoGAF informacje na temat obsługiwanych przez Xbox One, PS4 oraz PS4 Pro rozdzielczości w najnowszej grze kanadyjskiego studia, Mass Effect: Andromeda.

Jeśli chodzi o konsolę Microsoftu, będzie ona musiała zadowolić się rozdzielczością 1600x900. Z kolei standardowa wersja PS4 obsługuje natywne 1920x1080, natomiast PS4 Pro jest w stanie wygenerować obraz w 3200x1800 skalowany do 4K (3840x2160) przy użyciu techniki zwanej checkerboard renderingiem. Wszystkie konsolowe edycje będą działać w 30 klatkach na sekundę, co może wydać się nieco rozczarowujące w przypadku PS4 Pro posiadające znacznie więcej mocy obliczeniowej.

Flynn uważa, że wydajność Mass Effect: Andromeda nie odbiega od innych gier na silniku Frostbite i zaznacza, że w przypadku PC studio zdecydowało się odblokować liczbę klatek animacji na sekundę. Dyrektor generalny BioWare wyjawił także, że animacja podczas wstawek przerywnikowych jest zablokowana na poziomie 30 fps na konsolach, ale prawdopodobnie na PC to ograniczenie zostanie zniesione.

Mass Effect: Andromeda ukaże się w Europie 23 marca, na Xbox One, PS4, PS4 Pro i PC. Wydawcy z Electronic Arts nie planują na razie wersji na Nintendo Switch, ani nie mają specjalnych postanowień w kwestii optymalizacji gry pod Project Scorpio.

Obserwuj nas w Google News

Tagi

GamingGry

Pokaż / Dodaj komentarze do: Znamy konsolowe rozdzielczości Mass Effect: Andromeda

 0
Kolejny proponowany artykuł
Kolejny proponowany artykuł
Kolejny proponowany artykuł
Kolejny proponowany artykuł