Znamy wymagania Detroit: Become Human. API Vulcan zamiast DirectX 12

Znamy wymagania Detroit: Become Human. API Vulcan zamiast DirectX 12

Detroit: Become Human jest ostatnią grą stworzoną przez cenione studio Quantic Dream. Deweloper ten ma również na koncie inne hity, jak Heavy Rain oraz Beyond: Two Souls, które jeszcze do niedawna były dostępne jedynie na wyłączność dla posiadaczy konsol PlayStation, jednak wkrótce ma się to zmienić. Wszystkie te trzy tytuły zmierzają bowiem na PC i pojawią się jako ekskluzywne produkcje w sklepie Epic Games Store. Wiele osób zastanawia się, jak potężny sprzęt będzie wymagany, by dźwignąć te przeniesione z konsoli tytuły i jak się właśnie okazało, gry te nie będą miały powalających wymagań. Ostatni tytuł Quantic, Detroit: Become Human trafiło wyłącznie na PlayStation 4 i to stosunkowo niedawno, bo w maju 2018 roku. Wymagania dla tej gry będą zatem najbardziej istotne, jako że z pewnością będzie wymagać ona najsilniejszych podzespołów PC, by uzyskać jakość PlayStation Pro, niż starsze Heavy Rain czy Beyond: Two Souls.

W sklepie Epic Games pojawiły się wymagania sprzętowe, które należy spełnić, by cieszyć się płynną rozgrywką w Detroit: Become Human.

Minimalne wymagania są dość rozsądne. Zalecany przez producenta gry procesor, to zaledwie i5-2400. Dodatkowe wymagane podzespoły to 4 GB pamięci RAM oraz karta graficzna NVIDIA GTX 660, lub jej odpowiednik z 2 GB VRAM. Podzespoły to już niższa półka i mamy nadzieję, że Detroit: Become Human będzie w tej konfiguracji wyglądać przynajmniej na poziomie podstawowej wersji PS4. Nawet jeśli będzie nieznacznie gorsza jakość, to i tak będzie to imponująco wyglądająca gra. Rekomendowane wymagania to już trochę inna historia i liczymy, że gra będzie tu w żaden sposób nie odbiegać od jakości z PS Pro. Do płynnego działania, w tym przypadku niezbędny będzie procesor i7-2700K, lub odpowiednik, 12 GB pamięci RAM oraz NVIDIA GTX 1080 lub odpowiednik z 8 GB VRAM. Wszystko to ma pracować pod kontrolą Windows 10 64 bit.

Oczywiście kilku elementów nie podano, jak choćby wymaganą ilość wolnego miejsca na dysku, jednak ten element nie należy do najważniejszych. Warto jednak zwrócić uwagę na jeden element - w wymaganiach podano Vulkan API i wszystko wskazuje na to, że to rozwiązanie będzie wykorzystywane zamiast DirectX 12 o Microsoft. Póki co nie została podana nawet data premiery tytułów, choć już od jakiegoś czasu wiadome było, że Detroit, Beyond oraz Heavy Rain pojawią się na PC.

Obserwuj nas w Google News

Pokaż / Dodaj komentarze do: Znamy wymagania Detroit: Become Human. API Vulcan zamiast DirectX 12

 0
Kolejny proponowany artykuł
Kolejny proponowany artykuł
Kolejny proponowany artykuł
Kolejny proponowany artykuł