Zobaczcie fanowski remaster Diablo 2 na Unreal Engine 4

Zobaczcie fanowski remaster Diablo 2 na Unreal Engine 4

Diablo 2 to Wasza ulubiona odsłona tej kultowej serii i marzycie o remake’u tej gry z 2000 roku? Co prawda od kilku lat w kuluarach mówi się, że takowy może być już szykowany przez Blizzard, ale jak na razie to tylko plotki, tymczasem możecie zobaczyć jak takowy mógłby się prezentować w nowoczesnej oprawie graficznej. Profesjonalny grafik prowadzący na YouTubie kanał „UpsideDown’” od jakiegoś czasu w pocie czoła pracuje nad swoim własnym remakiem tego tytułu, opracowywanym na silniku Unreal Engine 4. Prace nad tym projektem rozpoczął wiele miesięcy temu, ale właśnie pochwalił się, że ukończył demo Diablo 2 Remaster, a konkretniej słynny czwarty akt tej produkcji, z którym możecie zapoznać się na poniższym materiale wideo. Trzeba przyznać, że jak na robotę jednego człowieka, wygląda to naprawdę imponująco.

UpsideDown pochwalił się ukończonym remasterem czwartego aktu Diabio 2, który powstał na silniku Unreal Engine 4.

Oczywiście dość szybko można dostrzec tu pewne braki czy mało atrakcyjne elementy (wystarczy spojrzeć na bardzo podstawowe paski życia i many czy interfejs użytkownika, a sztuczna inteligencja przeciwników nie zachwyca), ale trudno nie docenić ogromu pracy i serca jakie włożono w ten projekt. Niestety ten nie został upubliczniony, więc nie możemy się z nim zapoznać własnoręcznie, co zapewne wiąże się z prawami autorskimi i obawą przed pozwem ze strony Activision Bliizzard. Standardem w tej branży jest bowiem, że osoby, które na własną rękę udostępniają remake’i i remastery popularnych tytułów sprzed lat, ścigane są następnie przez oryginalnych wydawców, którym nie podoba się, że ktoś korzysta z ich IP.

Jak wspominaliśmy na wstępie, w sieci od jakiegoś czasu krążą doniesienia o szykowanym przez Blizzard remasterze Diablo 2. Według plotek ten miał być ujawniony podczas tegorocznej edycji Blizzconu, ale z racji tego, że impreza została odwołana, nie wiemy, czy doczekamy się ujawnienia tego tytułu w jeszcze w tym roku. UpsideDown ogłosił z kolei, że ma w planach przygotowanie kolejnych remake’ów klasycznych pecetowych gier, ale grafik nie zdradził jeszcze za jakie tytuły ma zamiar wziąć się w następnej kolejności. Mamy jednak nadzieję, że w kolejnych projektach zacznie wykorzystywać technikę ray tracingu. Tymczasem Wy dajcie w komentarzach znać w jakie remake’i gier sprzed lat zagralibyście najchętniej.

Pokaż / Dodaj komentarze do: Zobaczcie fanowski remaster Diablo 2 na Unreal Engine 4

 0