Blender 3.0 poprawia efektywność pracy w 3D

Blender 3.0 poprawia efektywność pracy w 3D

Nowe wydanie Blender 3.0 wprowadza większe możliwości tworzenia treści 3D, dając szansę jeszcze bardziej efektywnej pracy artystom wykorzystującym tę formę twórczej ekspresji.

Najnowsza wersja Blender 3.0 wprowadza większe możliwości tworzenia materiałów 3D z jeszcze bardziej responsywnym widokiem, redukcją cieni artefaktów, biblioteką umożliwiającą szybki dostęp do posiadanych i zapożyczonych zasobów oraz dodatkowymi opcjami umożliwiającymi personalizację. Ta wersja dodaje również możliwość importu plików USD, co jest kluczowe w pracy z NVIDIA Omniverse. Umożliwia to edycję scen przy wykorzystaniu wielu aplikacji jednocześnie. Użytkownicy Omniverse mogą teraz odblokować dodatkowe funkcje z dostępem do wersji alfa Blendera 3.1, takich jak instancjonowanie geometrii i dodatkowe wsparcie dla eksportowania materiałów w formacie USD.

Najnowsza wersja Blender 3.0 wprowadza większe możliwości tworzenia materiałów 3D z jeszcze bardziej responsywnym widokiem, redukcją cieni artefaktów, biblioteką umożliwiającą szybki dostęp do posiadanych i zapożyczonych zasobów oraz dodatkowymi opcjami umożliwiającymi personalizację.

Blender 3.0 poprawia efektywność pracy w 3D

Oprócz optymalizacji w Blender 3.0 i NVIDIA Omniverse, w tym miesiącu mamy aktualizacje aplikacji dla twórców, wszystkie obsługiwane przez sterownik Studio (472.84), który jest już dostępny do pobrania. Nowa wersja w pełni interaktywnego zestawu narzędzi grafiki komputerowej, Isotropix Clarisse - Clarisse 5.5 z Angie - przyspiesza proces renderowania i umożliwia interaktywne renderowanie ogromnych scen z akceleracją ray tracingu. Ta funkcja jest dostępna tylko dla procesorów graficznych NVIDIA RTX. Clarisse 5.5 z Angie w wersji beta również jest już dostępny do pobrania.

Blender 3.0 poprawia efektywność pracy w 3D

Co więcej, aplikacja PowerDirector firmy Cyberlink do edycji wideo dodała integrację z technologią NVIDIA Broadcast i jej zaawansowanymi narzędziami sztucznej inteligencji, takimi jak odszumianie w celu usunięcia zbędnych dźwięków, niepożądanego szumu tła i echa w pomieszczeniu. Ulepszenia wideo i audio można teraz łatwo wykonać na etapie postprodukcji.NVIDIA Studio i Adobe przyłączają się do świątecznego nastroju oferując bezpłatne trzy miesiące Adobe Creative Cloud po zakupie wybranego laptopa lub komputera stacjonarnego NVIDIA Studio.

Zobacz także:

Obserwuj nas w Google News

Pokaż / Dodaj komentarze do: Blender 3.0 poprawia efektywność pracy w 3D

 0
Kolejny proponowany artykuł
Kolejny proponowany artykuł
Kolejny proponowany artykuł
Kolejny proponowany artykuł