Diablo 4 zadebiutował we wczesnym dostępnie dla osób, które zamówiły Edycję Deluxe lub są streamerami albo youtuberami. Gra zbiera bardzo dobre opinie, choć niepozbawiona jest wad i błędów oraz przygotowuje się do premiery przypadającej jutro, 6 czerwca. Na debiucie plany Blizzarda wobec produkcji się jednak nie kończą, a w opracowaniu są co najmniej dwa dodatki.
Blizzard rozwija dwa dodatki do Diablo 4
Blizzard wydał Diablo 4 dla wybranych graczy wcześniej z paru powodów - po pierwsze chodzi o zmniejszenie kolejek do serwerów jutro, czyli w momencie głównego debiutu, po drugie chce wyłapać jak najwięcej błędów, by naprawić grę jeszcze przed godziną zero. Studio ma ambitne plany wobec projektu i już działa nad dwoma DLC. W wywiadzie dla Kinda Funny Games, jeden z autorów Diablo 4, Rod Fergusson, opowiedział o obecnych planach zespołu. Tak jak wspominamy mowa nie tylko o aktualizacjach eliminujących błędy czy usprawniających nowe Diablo.
Blizzard nie zamierza spoczywać na laurach po premierze Diablo 4 i naprawie gry tylko rozwija już dwa rozszerzenia.
„Musimy budować równolegle. W tej chwili, gdy tu siedzę, mamy zamiar wydać główną grę, kończymy pierwszy sezon, pracujemy nad drugim sezonem, pracujemy nad pierwszym rozszerzeniem, rozpoczynamy drugie rozszerzenie – wszystko to dzieje się właśnie teraz” – powiedział Fergusson.
To piekielnie dużo pracy dla ekipy rozwijającej tak duży projekt, jakim jest Diablo 4. Twórca przyznał, iż nie wolno wykorzystywać deweloperów do granic możliwości, aby wszyscy nie padli z wyczerpania zaraz po skończeniu gry, bo jest jeszcze sporo do zrobienia. W rzeczywistości rzeczy, które Fergusson wymienia, nie obejmują nawet popremierowych łatek a dużą zawartość, zapewne fabularną. Zobaczymy, jak Blizzard rozwinie Diablo 4 w przyszłości i jakie niespodzianki przygotuje dla graczy.
Pierwszy gracz osiągnął w Diablo 4 100 poziom doświadczenia
Chociaż gra nie trafiła do sprzedaży to pierwszy gracz zdołał wbić maksymalny 100 poziom doświadczenia. YouTuber Rob2628 opublikował film, w którym twierdzi, że jest „pierwszym na świecie graczem z 100 poziomem”, a limit osiągnął na postaci Barbarzyńcy. Rob potrzebował 54 godzin i 29 minut, żeby zdobyć 100 level (przy zaledwie ośmiu godzinach snu), z czego większość spędził grając w grupie. Twierdzi się jednak, że osiągnął limit szybciej, wykorzystując exploit.
Pokaż / Dodaj komentarze do: Blizzard rozwija dodatki do Diablo 4. Pierwszy gracz wbił 100 poziom