Call of Duty: Warzone i Modern Warfare otrzymały wsparcie dla DLSS. Wydajność nawet o 70% w górę

Call of Duty: Warzone i Modern Warfare otrzymały wsparcie dla DLSS. Wydajność nawet o 70% w górę

Fani gier Call of Duty: Warzone oraz Call of Duty: Modern Warfare, posiadający karty graficzne NVIDIA GeForce RTX, mają powody do zadowolenia, gdyż otrzymali właśnie bezpłatny zastrzyk wydajności, dzięki dodaniu do obu tytułów wsparcia techniki NVIDIA DLSS. Jak chwalą się Zieloni, po włączeniu DLSS wydajność w grach wzrasta nawet o dodatkowe 70%. Gracze mogą cieszyć się większą liczbę klatek na sekundę lub wykorzystać dodatkową wydajność zwiększając poziom wyświetlanych detali lub ustawiając wyższą rozdzielczość, co pomoże w dostrzeżeniu odległych celów i sprawi, że rozgrywka będzie atrakcyjniejsza i bardziej wciągająca.

Jak chwalą się Zieloni, po włączeniu DLSS wydajność w grach wzrasta nawet o dodatkowe 70%.

Technologia DLSS jest dostępna od dzisiaj w popularnym i darmowym tytule battle royale firmy Activision Call of Duty: Warzone, a także w trybach kampanii, wieloosobowym oraz Spec Ops w Call of Duty: Modern Warfare. Zainstalowanie wydanych dzisiaj aktualizacji i włączenie w opcjach gier techniki NVIDIA DLSS skutkuje zwiększeniem wydajności kart graficznych GeForce RTX nawet o 70% w rozdzielczości 4K. Warto przy okazji przypomnieć, że w tym miesiące wsparcie dla DLSS otrzymało kilka innych tytułów. Jednym z nich jest ,Mortal Shell firmy Cold Symmetry, czyli doceniona przez graczy jednoosobowa gra RPG akcji, która otrzymała dużą aktualizację 15 kwietnia. Zaoferowała ona posiadaczom kart GeForce RTX cienie generowane z użyciem śledzenia promieni. Po włączeniu DLSS wydajność w tym tytule wzrasta nawet o 130% w rozdzielczości 4K.

Z kolei, Naraka: Bladepoint od 24 Entertainment, wyczekiwana gra battle royale koncentrująca się na walce z wykorzystaniem broni białej, otrzymała wsparcie techniki DLSS w zamkniętych testach beta. W rezultacie uzyskano nawet 60% wzrost wydajności w rozdzielczości 4K. Dzięki temu gracze posiadający którąkolwiek z kart GeForce RTX serii 30 mogą cieszyć się rozgrywką w jakości ponad 60 kl./s przy maksymalnych ustawieniach w 4K. Aktualnie można zapisać się do kolejnej tury zamkniętych testów beta gry Naraka: Bladepoint, które rozpoczną się 23 kwietnia. Wystarczy udać się na stronę gry na platformie Steam oraz kliknąć przycisk „Poproś o dostęp”. Wybrani gracze otrzymają dostęp do testów i będą mogli sprawdzić samą grę oraz implementację techniki NVIDIA DLSS.

W dniu premiery, 1 kwietnia, Outriders polskiego studia People Can Fly, wydany przez Square Enix, także otrzymał obsługę DLSS, dzięki czemu mógł się pochwalić wzrostem wydajności nawet o 73% w rozdzielczości 4K. Implementacja DLSS staje się także coraz prostsza dla twórców gier, dzięki udostępnieniu wtyczki do Unreal Engine 4 oraz zapowiedzi integracji z silnikiem Unity do końca tego roku.

Obserwuj nas w Google News

Pokaż / Dodaj komentarze do: Call of Duty: Warzone i Modern Warfare otrzymały wsparcie dla DLSS. Wydajność nawet o 70% w górę

 0