CD Projekt RED: Cyberpunk 2077 będzie uczciwą grą bez żadnych haczyków

CD Projekt RED: Cyberpunk 2077 będzie uczciwą grą bez żadnych haczyków

Cyberpunk 2077 to wciąż bardzo duża niewiadoma, ale dzięki Wiedźminowi 3 nadchodząca gra od CD Projekt RED jest jednym z najbardziej wyczekiwanych tytułów na rynku. Za sprawą Dzikiego Gonu i swoich poprzednich gier polskie studio zbudowało sobie naprawdę bardzo dobrą opinię wśród graczy, zyskując przy okazji ich zaufanie.  

Niemniej jednak fani poczuli się lekko zaniepokojeni, kiedy w ostatnim wywiadzie Adam Kiciński podkreślił, że za sprawą Cyberpunk 2077 CDPR celować będzie w znacznie lepszy wynik finansowy, a sama gra zawierać będzie elementy multiplayera. Biorąc pod uwagę obecne tendencje na rynku i praktyki wydawców w stosunku do gier AAA, pojawiły się obawy, iż nowa gra "Redów" zawierać będzie mikrotransakcje, a tytuł ten oparty będzie na modelu gry jako usługi. Tym bardziej, że Polacy eksperymentują już z tego typu modelem w przypadku karcianki Gwint. Na szczęście CD Projekt Red postanowił dość szybko uciąć tego typu spekulacje i post opublikowany przez twórców na Twitterze powinien uspokoić fanów wyczekujących Cyberpunk 2077.

Polacy wyraźnie odcinają się od praktyk stosowanych w ostatnich dużych produkcjach, gdzie skrzynie z łupem i mikrotransakcje są coraz powszechniejsze

Producent podkreślił, że ich nadchodząca gra będzie przede wszystkim ogromnym singleplayerowym RPG napędzanym historią i spodziewać mamy się w związku z tym podobnych doświadczeń jak w przypadku Wiedźmina 3. Twórcy podkreślają, że nie będzie tu żadnych ukrytych haczyków czy innych bzdur, tylko uczciwa gra podobna w swych założeniach do Dzikiego Gonu. Polacy nie omieszkali wbić także szpilki konkurentom i stwierdzili, że pozostawiają chciwość innym. Szkoda tylko, że CDPR nie chce zdradzić, kiedy możemy spodziewać się premiery Cyberpunk 2077, a od zwiastuna CGI z 2013 roku wciąż nie otrzymaliśmy choćby skrawka materiału z tej produkcji. Liczymy na to, że w przyszłym roku producent ruszy z machiną marketingową i w końcu doczekamy się konkretnych zapowiedzi w tym temacie.

Komentarze