Cyberpunk 2077 na PS4 i Xbox One doszedł do granicy? Konsole są zbyt słabe na niektóre nowości

Cyberpunk 2077 na PS4 i Xbox One doszedł do granicy? Konsole są zbyt słabe na niektóre nowości

Po najnowszej aktualizacji Cyberpunka 2077 pożywkę mają gracze, którzy uważali, że najnowsza produkcja studia CD Projekt RED nie powinna w ogóle trafić na konsole poprzedniej generacji.

Cyberpunk 2077 od początku ma problemy. Na wszystkich platformach. Jednak zdecydowanie największe na konsolach poprzedniej generacji. A już w szczególności na Xboksach One, na których gra początkowo była niemal niegrywalna. CD Projekt RED od ponad roku pracuje intensywnie nad poprawkami. W efekcie otrzymaliśmy już pięć większych aktualizacji, a w ubiegły wtorek także wyczekiwane od dawna ulepszenie dla next-genów. Wersje na PlayStation 4 i Xbox One działają obecnie całkiem znośnie, ale wygląda na to, że posiadacze tych platform nie zobaczą już większych zmian. Konsole te są już na to po prostu zbyt słabe.

CD Projekt RED w ramach aktualizacji o numerze 1.5 wprowadził do Cyberpunka 2077 parę nowinek. Ale nie wszystkie z nich zobaczycie na konsolach poprzedniej generacji.

W tej chwili nie chodzi już tylko o to, że PlayStation 4 i Xbox One nie udźwigną lepszej grafiki, nie wyświetlą animacji w większej liczbie FPS-ów ani nie wczytają gry w krótszym czasie. Okazuje się, że brakuje im zasobów także na inne ulepszenia. Jedną z takich nowinek są wprowadzone w aktualizacji 1.5 algorytmy sztucznej inteligencji. Po zainstalowaniu patcha NPC-e zachowują się bardziej realistycznie. Przykładowo, jeśli zaatakujemy przechodniów, ci zaczną uciekać w popłochu (tak, to podstawy, ale takich drobnostek brakowało w Cyberpunku 2077 od początku).

"Mogę powiedzieć, że wraz ze zmianami i nowościami, które wprowadzamy wraz z aktualizacjami Cyberpunka 2077, gra staje się jeszcze bardziej złożona niż do tej pory. Ten rosnący poziom skomplikowania wymaga z kolei więcej zasobów - takich jak szybsze dystki twarde czy większa liczba pamięci - które na konsolach zawsze są ograniczone. Mając to na uwadze, zdecydowaliśmy, że niektóre nowe elementy pojawią się tylko na next-genach, tak aby zapewnić posiadaczom PlayStation 4 oraz Xboksów One możliwie jak najbardziej optymalne i stabilne doświadczenie" - powiedział Radek Grabowski, dyrektor ds. PR-u w CD Projekt RED.

Zobacz także:

Obserwuj nas w Google News

Pokaż / Dodaj komentarze do: Cyberpunk 2077 na PS4 i Xbox One doszedł do granicy? Konsole są zbyt słabe na niektóre nowości

 0