Cyberpunk 2077 dostał aktualizację 2.11. CD Projekt RED ujawnił listę zmian

Cyberpunk 2077 dostał aktualizację 2.11. CD Projekt RED ujawnił listę zmian

Zgodnie z zapowiedzią do graczy trafiła najnowsza aktualizacja gry Cyberpunk 2077. CD Projekt RED ujawnił jednocześnie listę poprawek, która jest zaskakująco długa, jak na produkcję, której rozwój został zakończony już jakiś czas temu. Co się zmieniło tym razem?

Cyberpunk 2077 dostał update oznaczony numerem 2.11, który konkretnych nowości nie wnosi, ale wraz lista poprawek pozostaje długa. CD Projekt RED przyznał, że w tym patchu skupiono się na eliminacji błędów, które najczęściej zgłaszali gracze m.in. naprawie animacji wykończeń. Dodano też drobiazg dla miłośników aut Rayfield. Poprawki obejmują zarówno rozgrywkę w tym misje, jak i dodatek fabularny Widmo Wolności czy wersję PC. Jeśli chodzi o samą rozgrywkę to bliskie wykończenia (finishery melee) działają teraz prawidłowo. Usunięto ponadto błąd, w wyniku którego przedmioty zdrowotne były usuwane z pola szybkiego dostępu po użyciu przedmiotów zużywalnych.

Cyberpunk 2077 otrzymał aktualizację 2.11, która skupia się głównie na eliminacji błędów zgłaszanych przez graczy.

Podczas używania klasycznego układu sterowania wykonanie wślizgu nie powoduje już kucnięcia. Wyeliminowano także bug sprawiający, iż łupy unosiły się w powietrzu oraz pojawiały się w tym samym miejscu po podniesieniu. W przypadku świata oraz zadań zmieniono pościgi samochodowe, aby nie odbywały się zbyt często i nie nachodziły na siebie.

Usunięto błąd, w wyniku którego pojazdy kupowane na stronie Autofixer nie były dodawane do listy posiadanych pojazdów nawet po wydaniu pieniędzy. Możliwe jest teraz zdobycie ikonicznej broni BFC 9000 przez graczy, którzy przegapili rozbitą AV-kę na Rancho Coronado.

W przypadku efektów wizualnych poprawiono cienie pojawiające się na klatce piersiowej V podczas noszenia podkoszulków oraz poprawiono ciemne cienie pojawiające się na rękach V podczas trzymania niektórych rodzajów broni z włączonym ray tracingiem.

Poprawiono zawieszenie motocykli, aby zmniejszyć poziom przenikania ich przez ulice i krawężniki. Poprawiono również hamowanie. Niektóre pojazdy, w tym samochody oraz ciężarówki, lepiej radzą teraz sobie z lądowaniem po dużych skokach.

W wersji komputerowej zaimplementowano hybrydowe ustawienie wykorzystania procesora oraz wdrożono poprawkę ulepszającą wydajność, szczególnie na procesorach AMD RX Vega.

To tylko część z pełnej listy zmian, jakie wnosi aktualizacja 2.11, a wszystkie usprawnienia prezentujemy na końcu wiadomości. Miło że CD Projekt RED w dalszym ciągu sprawdza raporty graczy i wydaje aktualizacje, które eliminują błędy czy usprawniają grę. Nie jest bowiem tajemnicą, że ogromnym patchem 2.0 Redzi zakończyli rozwój swoje projektu i skupiają się na kontynuacji Cyberpunka 2077.

Zmiany w aktualizacji 2.11 do Cyberpunka 2077:

Rozgrywka

  • Bliskie wykończenia (finishery melee) działają teraz prawidłowo.
  • Usunięto błąd, w wyniku którego przedmioty zdrowotne były usuwane z pola szybkiego dostępu po użyciu przedmiotów zużywalnych.
  • Możliwa jest teraz prawidłowa zmiana przypisań klawiszy Z i W dla klawiatur AZERTY.
  • Podczas używania klasycznego układu sterowania wykonanie wślizgu nie powoduje już kucnięcia.
  • Usunięto błąd, w wyniku którego trzeba było używać klawisza F (domyślnego), aby dokonać interakcji, nawet jeśli interakcja była przypisana do innego klawisza.
  • Przypisanie prawego przycisku myszy do akcji innej niż celowanie nie będzie już skutkować jednoczesnym celowaniem oraz nową akcją.
  • Wszczep Aksolotl będzie teraz również skracać czas odnowienia po nieśmiercionośnej neutralizacji wroga.
  • Ikoniczny hack Atak wirusowy poprawnie wywołuje teraz eksplozję po połączeniu z hackiem Przegrzanie.
  • Dodano schematy na Psalm 11:6 i Buzzsaw dla graczy, którzy wykonali już wymagane czynności, aby je zdobyć, ale ich nie otrzymali.
  • Usunięto błąd, w wyniku którego gracze na Xbox nie mogli ulepszać przedmiotów do generacji V++.
  • Wszczep Szkielet nie zostaje już osłabiony po zdobyciu 3. poziomu atutu "Licencja na nawszczepianie".
  • Nie będą się już pojawiały drzazgi umiejętności dla umiejętności, które osiągnęły już maksymalną wartość.
  • Koszt pamięci hacka Cyberpsychoza poprawnie się teraz zmniejsza po zastosowaniu awarii wszczepów lub efektu EMP.
  • Zabicie NPC-a, który był pijany lub używał braindansu, poprawnie teraz aktywuje system policyjny.
  • Usunięto błąd, w wyniku którego wszczep Odzyskanie pamięci przywracał mniej pamięci, niż wskazywał to jego opis.
  • Usunięto błąd, w wyniku którego pięści nie miały szansy na wywołanie krwawienia po osiągnięciu poziomu 20. umiejętności Solo.
  • Poprawiono opis wszczepu Biomonitor, który właściwie informuje teraz o leczeniu po tym, gdy zdrowie spadnie poniżej 50% zamiast 35%.
  • Możliwe będzie teraz aktywowanie wszczepu Sandevistan w trakcie holocallu w czasie walki.
  • Usunięto błąd, w wyniku którego możliwa była utrata życia od hacków gdy Berserk był aktywny, mimo że jego działanie zapewniało, iż zdrowie nie może spaść poniżej 25%.
  • Limit kosztu wszczepów został ograniczony do 450. Wszczepy przekraczające limit zostaną zdjęte.
  • Usunięto błąd, w wyniku którego łupy unosiły się w powietrzu oraz pojawiały się w tym samym miejscu po podniesieniu.

Zadania i otwarty świat

  • Zmieniono pościgi samochodowe, aby nie odbywały się zbyt często i nie nachodziły na siebie.
  • Usunięto błąd, w wyniku którego pojazdy kupowane na stronie Autofixer nie były dodawane do listy posiadanych pojazdów nawet po wydaniu pieniędzy.
  • Możliwe jest teraz zdobycie ikonicznej broni BFC 9000 przez graczy, którzy przegapili rozbitą AV-kę na Rancho Coronado.
  • Usunięto błąd, w wyniku którego animacja sprawdzania karty miejskiej NCART mogła być uruchomiona w windzie, przez co V przez nią spadał/a.
  • Usunięto błąd, w wyniku którego odblokowująca metro wiadomość z obsługi klienta NCART nie pojawiała się, nawet jeśli wymagania zostały spełnione.
  • Usunięto kilka przypadków blokady kontraktów jako niezaliczonych. Czekały w dzienniku, ale nie miały żadnych celów.
  • Kto nie jest z nami – Usunięto błąd, w wyniku którego Darrell Zhou natychmiast ginął po podejściu do znacznika zadania i porozmawianiu z nim. Należy zwrócić uwagę, że poprawka nie jest wsteczna, co oznacza, że musisz wczytać zapis przed rozmową z Darrellem, aby móc zaliczyć to zadanie.
  • Kwarantanna – Usunięto błąd, w wyniku którego nie można było wyjść z Basiliska po wjechaniu do tunelu.
  • Podejrzenie cyberpsychozy: I nikt cię nie wysłucha – Usunięto błąd, w wyniku którego nie można było zebrać informacji wymaganych do zaliczenia postępów, ponieważ w okolicy nie pojawiała się drzazga.
  • Delamain: Reanimacja – Usunięto błąd, w wyniku którego po wyborze połączenia Delamainów niemożliwe było osiągnięcie celu „Podejdź do samochodu”, ponieważ nie pojawiała się taksówka.
  • Stary Znajomy – Naprawiono błąd, który sprawiał, że po przyjeździe do salonu pachinko Wakako nie było tam Takemury.
  • Kontrakt: Dajcie mi głowę Gustavo Orty – Usunięto błąd, w wyniku którego Gustavo stawał się wrogi zaraz po wejściu do jego biura.
  • Kontrakt: Dajcie mi głowę Gustavo Orty – Usunięto błąd, w wyniku którego strażnicy natychmiast atakowali gracza po wyborze pokojowej opcji dialogowej punka.
  • Kocham cię, kochanie moje – Usunięto błąd, w wyniku którego niemożliwe było spanie w łóżku w apartamencie V, kiedy aktywne było to zadanie.
  • Psycho killer, qu'est-ce que c'est? – Zwiększono nagrodę za neutralizację wszystkich cyberpsycholi. Gracze, którzy odebrali już nagrodę, mogą odwiedzić Reginę i odebrać nową nagrodę ze skrzynki z bronią.
  • Zgłoszenie przestępstwa: Pośród ścieków – Usunięto błąd, w wyniku którego nie pojawiał się ślad, który trzeba było przeskanować, aby zaliczyć postępy.
  • Księga Zaklęć – Usunięto błąd, w wyniku którego obniżona cena na Księgę Zaklęć mogła być wyższa niż standardowa.

Widmo wolności

  • Przesyłka do Los Padres – Usunięto błąd, w wyniku którego w dzienniku brakowało wpisu o celu zadania ponieważ cel aby spotkać się z Reedem nie pojawiał się.
  • Przesyłka do Los Padres – Usunięto błąd, w wyniku którego nie pojawiały się opcje dialogowe, które zaliczałyby postęp w zadaniu podczas rozmowy z Yoko.
  • Dzień próby – Usunięto błąd, w wyniku którego część uzbrojenia stawała się przedmiotami fabularnymi po wyjęciu z szafki.
  • Srebrne Trzewiczki – Usunięto błąd, który uniemożliwiał rozmowę z Mr. Handsem w Heavy Hearts, bo ten w ogóle się nie pojawiał lub nie można było wejść z nim w interakcję (dotyczy graczy, którzy nadal napotykali ten problem po aktualizacji 2.1).
  • Po Prostu Kolejna Historia – Usunięto błąd, w wyniku którego w niektórych przypadkach nie pojawiały się misje kurierskie.
  • Nikt nie woła – Usunięto błąd, który powodował, że po wezwaniu pielęgniarki ekran stawał się czarny (dotyczy graczy, którzy nadal napotykali ten problem po aktualizacji 2.1).
  • Dodano wiadomość od Reeda do napisów końcowych dla zakończeń innych niż Wieża.
  • Usunięto możliwość instalowania ulepszeń do ikonicznego pistoletu Catahoula.
  • Usunięto błąd, w wyniku którego możliwe było aktywowanie atutu „Protokołowanie sensoryczne”, gdy trwał jeszcze czas jego odnowienia.
  • Usunięto błąd, w wyniku którego możliwe było aktywowanie wszczepu Akcelerator synaptyczny, gdy trwał jeszcze czas jego odnowienia.
  • Konieczne jest teraz zainstalowanie cyberdecku, aby możliwe było skorzystanie z wszczepu Rama Pana Cogito.
  • Usunięto błąd, w wyniku którego wzmocnienie po wysadzeniu wroga hackiem Detonacja granatu nie pasowało do opisu.

Interfejs

  • W Ustawieniach → Rozgrywka dodano kategorię „Radioport”, która pozwala spersonalizować działanie radioportu. Włącz „Synchronizację z radiem samochodowym”, aby muzyka grała dalej po wyjściu z pojazdu. Opcja „Przełączanie stacji za naciśnięciem przycisku” pozwala łatwo zmieniać stacje radiowe poprzez naciśnięcie przycisku radioportu bez konieczności otwierania menu radia. Włącz opcję „Zapisania stacji”, aby radioport wznowił odtwarzanie stacji radiowej po wczytaniu zapisanego stanu gry.
  • Okno danych, które pojawia się podczas skanowania, nie wraca już domyślnie do zakładki „Hakowanie” zamiast „Dane”. Zamiast tego zapamiętana zostanie ostatnio otwarta zakładka.
  • Usunięto błąd, w wyniku którego gracze nie mogli zmieniać wszczepów u Ripperdoców i nie widzieli paska limitu kosztu wszczepów.
  • Dodano komunikat, który pojawia się, gdy niemożliwa jest aktywacja Sandevistanu podczas holocalli.
  • Ikoniczne hacki, podobnie jak warianty nieikoniczne, nie mają już w opisie podanej długości działania.
  • Dokonano niewielkich ulepszeń wyglądu stron w necie.

Efekty wizualne

  • Neonowe obręcze dla Yaiba Kusanagi CT-3X poprawnie się teraz rozświetlają.
  • Poprawiono cienie pojawiające się na klatce piersiowej V podczas noszenia podkoszulków.
  • Poprawiono ciemne cienie pojawiające się na rękach V podczas trzymania niektórych rodzajów broni z włączonym ray tracingiem.
  • Karty tarota „Diabeł” i „Sąd ostateczny” wyświetlają się teraz poprawnie na ekranie nagród po zakończeniu gry.

Pojazdy

  • Ślady opon pasują teraz do właściwego miejsca kontaktu opony z podłożem.
  • Dostosowano ruch zawieszenia niektórych pojazdów w ruchu ulicznym, co przekłada się na ich lepszy wygląd.
  • Poprawiono zawieszenie motocykli, aby zmniejszyć poziom przenikania ich przez ulice i krawężniki. Poprawiono także hamowanie. Niektóre pojazdy, w tym samochody oraz ciężarówki, lepiej radzą teraz sobie z lądowaniem po dużych skokach.
  • Do symulacji modelu jazdy dodano wektor momentu hamowania. Zmiana ta zmniejsza podsterowność dla pojazdów, u których wcześniej występował ten problem podczas mocnego hamowania i skręcania (najbardziej widoczne było to w pojazdach z przednim napędem oraz silnikiem z tyłu lub umieszczonym centralnie).
  • Zmieniono lub ulepszono możliwości tuningu w różnych pojazdach, takich jak Mizutani Hozuki MH1, MH2 i „Hoseki”, Villefort Deleon V400, V410 Coupe i „Vindicator", Thorton Colby CST40, Mahir Supron FS3-T, Chevillon Centurion 1000, Quadra Type 66 “Hoon” i innych.

Wdrożono zmiany, by ułatwić driftowanie pojazdów:

  • Pojazdy z napędem na cztery koła płynniej przekazują moc na przednie dyferencjały podczas wychodzenia z driftów w trybie "burn out" (sprawdź podręcznik kierowcy w bazie danych, aby zyskać więcej informacji na ten temat).
  • Wyregulowano dynamiczne zarządzanie stabilnością, aby włączało się bardziej płynnie po driftach w trybie "burn out".
  • Implementacja trybu "burn out" w większości samochodów z silnikiem umieszczonym centralnie została doszlifowana, aby działał on lepiej. Dotyczy to takich samochodów jak Rayfield Caliburn, Quadra Turbo R, Herrera Riptide itp.

PC

  • Dodano hybrydowe ustawienie wykorzystania procesora, które znaleźć można w sekcji Rozgrywka → Wydajność. Można je ustawić na „Automatyczne” (system operacyjny automatycznie decyduje, jak rozkładać wątki na poszczególne rdzenie) albo „Priorytetyzacja P-Cores” (priorytet dla rdzeni wydajnościowych). Ustawienie domyślne to „Automatyczne”.
  • Wdrożono poprawkę ulepszającą wydajność, szczególnie na procesorach AMD RX Vega.

Różne

  • Dodano System CrystalCoat™, który pozwala zmienić kolor lakieru pojazdu. Ponieważ ta technologia została opracowana wyłącznie przez Rayfield, obecnie dostępna jest tylko w posiadanych pojazdach Rayfield.
  • Wewnętrzna martwa strefa kontrolera została zmieniona. Gracze, którzy jej nie zmieniali, mają teraz nowe wartości domyślne, gdyż zachowanie poprzednich mogło spowodować dryfowanie drążków.
  • Usunięto błąd, w wyniku którego drzwi w apartamencie megabudynku H10 nie zamykały się automatycznie w niektórych przypadkach.

REDmod

  • Zaktualizowano listę adresów dla moderów.
Obserwuj nas w Google News

Pokaż / Dodaj komentarze do: Cyberpunk 2077 dostał aktualizację 2.11. CD Projekt RED ujawnił listę zmian

 0