Cyberpunk 2077 gotowy na PC - powodem opóźnienia są konsole. Twórcy nie wiedzieli o poślizgu...

Cyberpunk 2077 gotowy na PC - powodem opóźnienia są konsole. Twórcy nie wiedzieli o poślizgu...

Wczoraj z przykrością informowaliśmy, o kolejnym opóźnieniu długo wyczekiwanej superprodukcji Cyberpunk 2077.  Dzisiaj prezes CD Projektu Adam Kiciński podzielił się dodatkowymi szczegółami na temat tego opóźnienia. Według Kicińskiego gra jest gotowa w wersji na PC, a głównym powodem kolejnego przesunięcia wprowadzenia gry do sprzedaży, jest wersja przeznaczona na konsole obecnej generacji. Adam Kiciński podczas telekonferencji powiedział: ""Ta sytuacja jest inna (niż podczas poprzednich zmian daty premiery). Gra jest gotowa na PC i dobrze się w nią gra na konsolach nowej generacji. Finalizujemy proces dotyczący konsol obecnej generacji. Wydanie gry 19 listopada było możliwe, ale uważamy, że to, iż będziemy mieć więcej czasu pomoże nam".

Głównym powodem kolejnego opóźnienia Cyberpunk 2077 jest konieczność dopracowania tytułu na PlayStation 4 i Xbox One.

Zasadniczo oznacza to, że wersja PC Cyberpunk 2077 jest gotowa do wysyłki do sklepów i graczy, jednak wydawca chce wypuścić wszystkie wersje jednocześnie i zarząd opóźnić całą premierę. Wygląda na to, że CD Projekt RED skupi się teraz wyłącznie na poprawie wydajności Cyberpunk 2077 na konsolach obecnej generacji.  Niestety nie jest to pierwsze przesunięcie premiery tego tytułu.  Do teraz Cyberpunk 2077 miał już ustalone trzy takie terminy. Przypomnijmy, że wejść do Night City mieliśmy już 16 kwietnia, jednak w ubiegłym roku CD Projekt Red uznało, że nie uda się ukończyć gry na czas, a premierę przesunięto na 17 września. Pandemia popsuła i te plany i produkcję przesunięto na 19 listopada, co miało być terminem ostatecznym, co podkreślał sam Keanu Reeves w zwiastunie. Co ciekawe, sami pracownicy studia do ostatniej chwili nie wiedzieli o przesunięciu premiery i dowiedzieli się w tym samym czasie co reszta świata, co rzekomo ma związek z regulacjami giełdowymi.

Studio nie dało rady dotrzymać terminu, na co z pewnością wpływ ma praca zdalna. Oprócz konieczności dopracowania gry na PlayStation 4 i Xbox One, studio źle oszacowało czas niezbędny na opracowanie premierowego patcha, który pojawi się równocześnie z grą. "Wszystkie te gorzkie pigułki, które musieliśmy przełknąć, okażą się mało istotne w porównaniu z satysfakcją z gry " - dodał Kiciński. Cyberpunk 2077 zostanie wydany na 10 grudnia na PC, Xbox One, PlayStation 4 oraz Google Stadia. W przyszłości ukaże darmowa aktualizacja, dzięki której "Cyberpunk 2077" będzie mógł być natywnie uruchamiany również na PlayStation 5 i Xbox Series X.

Obserwuj nas w Google News

Pokaż / Dodaj komentarze do: Cyberpunk 2077 gotowy na PC - powodem opóźnienia są konsole. Twórcy nie wiedzieli o poślizgu...

 0