Cyberpunk 2077 nie miał udanego startu, o czym chyba nie trzeba nikomu przypominać. Gracze wciąż jednak wytykają twórcom brakujące elementy, jak choćby niedostępne pościgi z policją.
Gracze wciąż nie mogą się pogodzić z faktem, że Cyberpunk 2077 nigdy nie będzie grą, którą obiecywało studio. Jednym z zarzutów przeciwko produkcji, jest brak pościgów policyjnych w stylu Grand Theft Auto V. Projektant questów w grze odpowiedział na krytykę społeczności, zauważając, że nie wszystkie gry z otwartym światem zawierają takie elementy. Co ciekawe, dodał on, że pościgi faktycznie były planowane i miały się pojawić w Cyberpunk 2077. Czemu więc ich nie ma?
Czemu CD Projekt Red nie uwzględniło pościgów w Cyberpunk 2077? Studio zasłania się kwestiami technicznymi, przez co elementy te musiały zostać usunięte przed premierą.
Okazuje się, że deweloperzy najzwyczajniej nie zdążyli napisać kodu odpowiedzialnego za pościgi, który działałaby na wszystkich platformach. Studio nie wyrobiłoby się na premierę gry, która i tak już była przekładana. W związku z tym, plany dotyczące elementów pościgowych zostały porzucone. Podczas niedawnej transmisji na żywo Paweł Sasko został zapytany, dlaczego gra skupiająca się na pojazdach i prowadzeniu pojazdu nie zawiera sekwencji pościgu samochodowego lub policyjnego - funkcjonariusze organów ścigania po prostu pojawiają się w pobliżu gracza, co może być bardzo denerwujące. Osoba zadająca pytanie zauważa, że ta funkcja jest obecna "w każdej innej grze z otwartym światem", co wydawało się irytować Sasko.
"Po pierwsze, nie każda gra z otwartym światem, prawda? Ponieważ, na przykład, nie sądzę, że Sonic, gra pościgowa, będzie ją miała, ani gra w otwartym świecie Elden Ring" – odpowiedział. Ten żart rozzłościł jednak graczy jeszcze bardziej. Sasko ujawnił, że CD Projekt Red zamierzał uwzględnić pościgi policyjne w Cyberpunk 2077, ale różne ograniczenia techniczne spowodowały, że zostały one usunięte przed zakończeniem prac rozwojowych. Ograniczenia te mogą dotyczyć konsol ostatniej generacji, których brak mocy został obwiniony za niektóre z licznych problemów technicznych i wydajnościowych gry w momencie premiery.
Zobacz także:
- Facebook oferował Fauciemu dane użytkowników do kształtowania obostrzeń i sam proponował cenzurę
- Zobaczcie ogromną farmę kryptowalut składającą się głównie z GeForce'ów RTX 3070
- Korea Płd. wprowadza śledzenie obywateli i kamery z rozpoznawaniem twarzy do walki z COVID
Pokaż / Dodaj komentarze do: Czemu Cyberpunk 2077 nie zawiera pościgów policyjnych? Deweloper wyjaśnia...