Destiny 2: 1,2 mln graczy. Twórcy bronią systemu zdobywania dodatków

Destiny 2: 1,2 mln graczy. Twórcy bronią systemu zdobywania dodatków

Destiny 2 zadebiutowało kilka dni temu, produkcja dotychczas osiągnęła olbrzymi sukces – 1,2 milionów grających jednocześnie, co więcej twórcy postanowili wyprostować sprawę dotyczącą zdobywania shaderów.

Destiny 2 to długo wyczekiwana produkcja, swą premierę miała zaledwie 4 dni temu. Gra w tym czasie stała się hitem – shooter osiągnął wynik 1,2 miliona jednocześnie grających posiadaczy Xbox One i PlayStation 4. Pamiętajcie, że nie jest ilość sprzedanych kopii – ta liczba jest zapewne znacznie większa. Jest to liczba równocześnie aktywnych użytkowników online. O całej sprawie dowiedzieliśmy się za pomocą Twittera Bungie. Twórcy dziękują tam graczom i ogłaszają nowości. Warto również spojrzeć na tweety od reżysera Destiny 2 – Luke'a Smitha. Broni on systemu zdobywania dodatków – shaderów. Niedawno produkcja spotkała się z dużą nagonką na temat mikropłatności i tego, że szybko może się stać tak zwanym „pay2win”, nasz artykuł o tym przeczytacie tutaj.

Destiny 2 – produkcja w krótkim czasie pochłonęła miliony graczy; twórcy tłumaczą system działania mikropłatności.

 

W pierwszej odsłonie Destiny shadery były indywidualnymi przedmiotami, które można było zakładać i ściągać w dowolnym momencie, zmieniając wystrój całej zbroi (od stóp do głowy). W Destiny 2 zmienił się ich system – są traktowane jako przedmioty do jednorazowego wykorzystania i mogą być stosowane tylko do jednej rzeczy naraz (każdy element zbroi liczy się osobno), a w momencie użycia znikają z twojego ekwipunku. W tym momencie wybuchło oburzenie wśród grających, ponieważ kupowanie shaderów poprzez realne pieniądze dawało znaczącą przewagę. W całej sytuacji wypowiedział się na swoim Twitterze Luke Smith, tłumacząc, że działa to ciut inaczej niż wszyscy myślą. Shadery wypadają w dużych ilościach podczas rozgrywki poprzez zdobywanie poziomów, otwieranie skrzyń etc. Dodatkowo po osiągnięciu 20 poziomu shadery będą wypadały znacznie częściej. To pokazuje, że mikropłatności w temacie shaderów to tylko „dodatek” dla osób niemogących spędzać wielu godzin w Destiny, jednak nadal weterani będą bardziej wynagradzani i na pewno nie przeszkodzą w tym mikropłatności. Aczkolwiek niektóre przedmioty faktycznie dają przewagę i można je nabyć za prawdziwą gotówkę, co stanowi osobny punkt sporny.

Pokaż / Dodaj komentarze do: Destiny 2: 1,2 mln graczy. Twórcy bronią systemu zdobywania dodatków

 0