EA wycofuje się z mechanizmów pay-to-win w Star Wars Battlefront 2

EA wycofuje się z mechanizmów pay-to-win w Star Wars Battlefront 2

Mikrotransakcje w grach, za które gracz płaci pełną cenę, stają się plagą współczesnych produkcji, nic więc dziwnego, że na EA spłynęła fala krytyki, gdy gracze dowiedzieli się o planach wydawcy dla Star Wars Battlefront 2.

Wygląda jednak na to, że koncern przestraszył się, iż może odbić się to na sprzedaży gry i jej przyjęciu, dlatego postanowił zrobić krok wstecz i tym razem jest to zdecydowanie dobry kierunek. Warto przypomnieć, że o ile wszystkie dodatki tym razem otrzymać mieliśmy za darmo, tak dużo kontrowersji wywołały właśnie mikrotrasankcje w Star Wars Battlefront 2, które stwarzały ryzyko, że tytuł ten zamieni się w grę typu pay-to-win, czyli taką, gdzie gracze chętni wydawać dodatkowe pieniądze na skrzynie z łupem, zyskują przewagę na polu bitwy. I choć twórcy wydali oświadczenie, w którym tłumaczyli w jaki sposób będzie to działać, to nie wszyscy byli usatysfakcjonowani. Teraz wydawca rezygnuje z części pomysłów i co prawda "Elektronicy" nie wycofali się całkowicie z mikrotransakcji, ale wydaje się, że ryzyko nieuczciwych starć powinno być mniejsze.

EA zrobiło krok wstecz, ale w tym wypadku jest to dobry kierunek

Jak może przeczytać na oficjalnej stornie gry, wprowadzone zmiany podyktowane były opiniami graczy. Tym samym, według nowych założeń, kupno skrzyni z łupami w grze nie będzie wiązać się z natychmiastową nagrodą zwiększającą naszą efektywność na polu bitwy. Po pierwsze, najmocniejsze karty (Epic Star Cards) zostały usunięte ze skrzyń i dostępne będą głównie poprzez crafting. Wyjątkiem będą tu jedynie dodatki z zamówień przedpremierowych, zestawów startowych i oczywiście edycji deluxe. Co więcej, by stworzyć lepszą kartę, będziemy musieli najpierw zyskać odpowiednią rangę, co powinno wyeliminować problem przepakowanych początkujących graczy, którzy obkupili się skrzyniami. Ponadto bronie będą przypisane do odpowiednich rang i nieliczne dostępne będą w skrzyniach. Wprowadzone zmiany rzeczywiście powinny poprawić balans rozgrywki, ale z ostateczną opinią wstrzymamy się do premiery gry. Warto też dodać, że wyposażenie i przedmioty dla konkretnych klas zyskamy grając nimi. Przypominamy, że Star Wars Battlefront 2 zadebiutuje na rynku 17 listopada na PC, PS4 i Xbox One.

Obserwuj nas w Google News

Pokaż / Dodaj komentarze do: EA wycofuje się z mechanizmów pay-to-win w Star Wars Battlefront 2

 0