Facebook udostępnia w Messengerze i Instagramie funkcję Vanish Mode, czyli znikające wiadomości

Facebook udostępnia w Messengerze i Instagramie funkcję Vanish Mode, czyli znikające wiadomości

Facebook wprowadza w Messengerze oraz Instagramie Vanish Mode, który jest niczym innym tylko nowym rodzajem znikających wiadomości kasowanych przez aplikację po upływie tygodnia, jeżeli użytkownik wyrazi taką zgodę. W przypadku komunikatora Facebooka funkcję dostali już pierwszy użytkownicy z wybranych krajów więc nie jest ona udostępniona powszechnie, ale stopniowo i na swoją kolej trzeba jeszcze poczekać. Znikające wiadomości są doskonale znane posiadaczom Snapchata i idealnie sprawdzą się szczególnie w sytuacji przesłania filmiku lub komunikatu, który po pewnym czasie traci ważność stając się zwyczajnie zbędny. Funkcja powinna zarazem zachęcić młodsze grupy użytkowników do korzystania z Messengera.

Facebook wprowadza w Messengerze oraz Instagramie Vanish Mode, który jest niczym innym tylko funkcją znikających wiadomości kasowanych po 7 dniach, jeżeli użytkownik wyrazi taką zgodę.

Facebook udostępnia w Messengerze i Instagramie funkcję Vanish Mode, czyli znikające wiadomości

Usuwanie wiadomości będzie możliwe tylko w przypadku gdy obie strony mają siebie na liście znajomych na danym portalu społecznościowym. Co ważne funkcję uruchomimy nawet podczas trwającej konwersacji, więc nie będzie ona musiała być aktywna wcześniej. Dodatkowo Facebook potwierdził, że uczestnik konwersacji dostanie powiadomienie w chwili, gdy drugi członek zrobi zrzut ekranu. Kiedy rozmowa zostanie zgłoszona wówczas będzie dostępna do wglądu przez maksymalnie 1 godzinę co da moderatorom Facebooka możliwość dokładniejszej weryfikacji. Facebook i Instagram to najpewniej nie jedyne portale, w których wprowadzany jest Vanish Mode, a dodać go zamierza także Twitter testujący obecnie rzeczoną funkcję.

W tym przypadku wiadomości będą widoczne przez 24 godziny. Facebook opublikował jakiś czas temu raport za trzeci kwartał 2020 roku, zgodnie z którym wygenerował 21,47 miliardów dolarów przychodów, przekraczając oczekiwania analityków Wall Street liczących na 19,8 miliarda dolarów. Zysk na akcję wyniósł 2,71 dolara i to również jest wzrost względem prognozowanego 1,91 dolara, a zysk netto to z kolei 7,85 mld dolarów. Jeżeli chodzi o liczbę aktywnych użytkowników miesięcznie, to na przestrzeni trzech miesięcy było to 2,74 mld osób, co oznacza 12-procentowy progres w porównaniu do analogicznego okresu ubiegłego roku.

Obserwuj nas w Google News

Pokaż / Dodaj komentarze do: Facebook udostępnia w Messengerze i Instagramie funkcję Vanish Mode, czyli znikające wiadomości

 0