W sieci opublikowane zostały nieoficjalne ceny kart graficznych z serii GeForce RTX 5060. Informacje na stronie chińskiego sprzedawcy sugerują istnienie wersji RTX 5060 z większą ilością pamięci VRAM.
Liczba modeli z serii GeForce RTX 50 dostępnych na rynku się powiększa. Niedawno do sprzedaży trafiły układy RTX 5070 Ti i RTX 5070. Wciąż jednak czekamy na jeszcze bardziej przystępne cenowo karty. Brakuje przede wszystkim chętnie wybieranych przez graczy modeli z końcówką "60".
Jeden z chińskich sprzedawców dodał na swojej stronie modele RTX 5060 i RTX 5060 Ti.
Póki co NVIDIA milczy w temacie rynkowej premiery kart GeForce RTX 5060 i RTX 5060 Ti. Nie brakuje za to przecieków, które zdradziły już kluczowe parametry tych kart. Do przedpremierowych informacji dołączyły teraz ceny. Jak zauważył VideoCardz, jeden z chińskich sprzedawców dodał na swojej stronie modele RTX 5060 i RTX 5060 Ti.
RTX 5060 i RTX 5060 Ti - wczesne ceny i tajemnicza wersja 12 GB
Według cennika chińskiego sklepu RTX 5060 kosztuje 3799 RMB, czyli w bezpośrednim przeliczeniu nieco ponad 2000 złotych. Kłóci się to z branżowymi doniesieniami, które sugerowały cenę w okolicach 300 dolarów (ok. 1160 zł).

Źródło: VideoCardz
Trzeba też zwrócić uwagę na pewien ważny szczegół. Otóż 3799 RMB to kwota przypisana do wersji z 12 GB pamięci VRAM. Według tego co kilka dni temu napisał renomowany informator GeForce RTX 5060 będzie oferował 8 GB pamięci. Mógł on jednak nie wiedzieć o istnieniu drugiego wariantu z 12 GB.
Kwota, którą natomiast podano przy modelu RTX 5060 Ti wynosi 4299 RMB co daje ok. 2300 złotych. W tym przypadku nie została ujawniona ilość dostępnej pamięci. Według wspomnianego informatora (kopite7kimi) GeForce RTX 5060 Ti również będzie dostępny w dwóch wersjach: z 8 GB VRAM i z 16 GB VRAM.
Jak na razie przecieki z chińskiego sklepu radzimy traktować wyłącznie jako ciekawostkę. Ceny wydają się być zawyżone, a istnienie GeForce'a RTX 5060 z 12 GB nie zostało nigdzie potwierdzone.

Pokaż / Dodaj komentarze do: GeForce RTX 5060 i tajemniczy model z większą VRAM. NVIDIA zrozumiała swój błąd?