Gracze Call of Duty: Modern Warfare narzekają na denerwujące reklamy Black Ops: Cold War

Gracze Call of Duty: Modern Warfare narzekają na denerwujące reklamy Black Ops: Cold War

Call of Duty: Black Ops Cold War został przez fanów serii odebrany dość pozytywnie, ale nie oznacza to, że porzucili oni ubiegłoroczną edycję Modern Warfare stanowiącą reboot pobocznej serii Activision Blizzard. Część z graczy nadal spędza wolne chwile na serwerach Modern Warfare i skarży się na zbyt nachalną reklamę nowego epizodu. Niektóre osoby irytują pojawiające się banery Call of Duty: Black Ops Cold War na ekranach ładowania, ale jeszcze bardziej deweloperzy przesadzili w przypadku przepustki bojowej, której zakup nie jest opłacalny w sytuacji, gdy zostaliśmy przy Modern Warfare, bowiem odblokowane przedmioty w ramach kolejnych poziomów karnetu bojowego można wykorzystać tylko w najnowszym Call of Duty lub darmowym battle royale Warzone (ten ostatni zresztą został zintegrowany z Black Ops: Cold War).

Gracze Call of Duty: Modern Warfare twierdzą, że reklama Black Ops: Cold War jest zbyt nachalna.

Gracze Call of Duty: Modern Warfare narzekają na denerwujące reklamy Black Ops: Cold War

Nie da się ukryć, że przepustka jest mocno reklamowana w Modern Warfare, ale jednocześnie jest ukierunkowana na nową część i taki marketing nie przypadł społeczności do gustu. Oczywiście to czy taka sytuacja powinna mieć miejsce to kwestia indywidualnej oceny, lecz wydaje się, że nachalne reklamowanie jakiegoś produktu w innej grze jest mało dobrym pomysłem, który nie przekona ludzi do zakupu następnego tytułu. Dodatkowo według serwisu Gamerant autorzy stojący za integracją Warzone z Black Ops: Cold War zaniedbali Modern Warfare, który jest przecież najlepiej sprzedającą się odsłoną serii. Brak większego wsparcia nieco ponad rok po jej debiucie jest niefortunnym działaniem. Przypomnijmy, że niedawno w Call of Duty: Black Ops Cold War wystartował pierwszy sezon.

Dodaje on nowe mapy m.in. The Pines, Game Show czy U-Bah, ale również karnet bojowy zawierający oprócz broni także operatora Stitcha. Activision Blizzard ujawnił, że w 2020 roku seria Call of Duty wygenerowała 3 miliardy dolarów netto co było zarazem rekordowym okresem dla marki (statystyki obejmują wydania fizyczne oraz cyfrowe). Niemałym zainteresowaniem cieszy się obecny od marca bieżącego roku darmowy battle royale Call of Duty: Warzone, w którego od debiutu zagrało ponad 85 milionów graczy. Ogółem zarobki Call of Duty wzrosły o 80 procent w porównaniu z poprzednim rokiem zaś liczba sprzedanych tytułów serii o 40 procent. Dodatkowo w ciągu 12 miesięcy w produkcjach z cyklu Call of Duty bawiło się 200 milionów osób.

Obserwuj nas w Google News

Pokaż / Dodaj komentarze do: Gracze Call of Duty: Modern Warfare narzekają na denerwujące reklamy Black Ops: Cold War

 0