GTA 6: Take-Two stawia na krótką promocję. Kolejny zwiastun dopiero na chwilę przed premierą

GTA 6: Take-Two stawia na krótką promocję. Kolejny zwiastun dopiero na chwilę przed premierą

GTA 6, zapowiedziano na jesień 2025 roku, od momentu publikacji pierwszego trailera gra jednak nie ma promocji marketingowej. Fani z niecierpliwością oczekują kolejnych materiałów, ale Rockstar Games i Take-Two planują nie ulegać tej presji.

W rozmowie z Bloombergiem prezes Take-Two, Strauss Zelnick, ujawnił, że tym razem firma celowo zdecydowała się na skrócenie cyklu promocyjnego. Zdaniem Zelnicka, dostarczanie materiałów marketingowych tuż przed premierą pozwala zbudować większe napięcie i lepiej zarządzać oczekiwaniami graczy: „uważamy, że lepszym podejściem jest publikacja materiałów promocyjnych stosunkowo blisko terminu wydania gry, co pozwala zwiększyć ekscytację,” – stwierdził Zelnick.

Już fakt, że przez cały 2024 rok nie pokazano żadnych nowych materiałów z GTA 6, sugerował zmianę podejścia do marketingu - teraz oficjalnie potwierdził to szef Take-Two.

Premiera nowego tytułu Rockstar cały czas zaplanowana jest na jesień 2025 roku, choć jej data pozostaje nieznana (choć spodziewamy się jej na koniec września), ale wiele firm już teraz bacznie obserwuje sytuację, aby nie planować własnych premier w pobliżu debiutu najbardziej wyczekiwanej gry ostatnich lat. Na pewno jednak nie będzie tak, że cała branża stanie z powodu GTA 6 i ktoś będzie musiał "ucierpieć" wypuszczając swoją nową grę np. w tym samym tygodniu.

 
Obserwuj nas w Google News

Tagi

Gaming

Pokaż / Dodaj komentarze do: GTA 6: Take-Two stawia na krótką promocję. Kolejny zwiastun dopiero na chwilę przed premierą

 2 Komentarzy
Kolejny proponowany artykuł
Kolejny proponowany artykuł
Kolejny proponowany artykuł
Kolejny proponowany artykuł