Lossless Scaling Frame Generation wkrótce zwiększy liczbę kl./s x4 we wszystkich grach PC

Lossless Scaling Frame Generation wkrótce zwiększy liczbę kl./s x4 we wszystkich grach PC

 

Jak wynika z nowych filmów udostępnionych online w ciągu ostatnich kilku dni, generowanie klatek w ramach Lossless Scaling wkrótce pochwalić będzie mogło się imponującymi możliwościami. 

Użytkownik YouTube'a, Vyathaen, udostępnił nowy film prezentujący tryb 4x FPS, który w nadchodzących tygodniach zostanie zaimplementowany w opcji generowania klatek upscalera. Ponieważ film na YouTube nie jest najlepszym sposobem na pokazanie niesamowitych możliwości opcji generowania klatek w upscalerze, osoby posiadające konto Discord mogą również dołączyć do oficjalnego serwera Discord Lossless Scaling, aby znaleźć film z Cyberpunka 2077, który lepiej prezentuje tryb 4x FPS. Według opinii beta testerów opóźnienie jest takie samo, jak w przypadku opcji 2x FPS, więc w większość gier powinno się działać bez problemu przy wysokiej bazowej liczbie klatek na sekundę.

Generowanie klatek w ramach Lossless Scaling wkrótce pochwalić będzie mogło się imponującymi możliwościami. 

Lossless Scaling poczyniło imponujący postęp od czasu udostępnienia tego oprogramowania. Wersja 2.1, wydana w czerwcu, wprowadziła tryb 3x FPS, który potraja liczbę klatek na sekundę, optymalizacje wydajności, dzięki którym tryb 2x FPS był szybszy niż w poprzedniej wersji, a także zaimplementowano pewne zmiany, gdy ostateczna liczba klatek na sekundę przekracza częstotliwość odświeżania monitora.

Lossless Scaling można już kupić na platformie Steam. Program działa z każdą kartą graficzną i każdą grą na PC, w tym z grami emulowanymi.

Obserwuj nas w Google News

Pokaż / Dodaj komentarze do: Lossless Scaling Frame Generation wkrótce zwiększy liczbę kl./s x4 we wszystkich grach PC

 0