Acer przedstawił nowe ambasadorki marki, którymi zostały aktorka Magdalena Boczarska znana z takich filmów jak Ostatnia rodzina, Sztuka kochania. Historia Michaliny Wisłockiej czy Ukryta gra, a także Joanna Bator, polska pisarka, publicystka i felietonistka.
Magdalena Boczarska jest również laureatką wielu nagród m.in. Orła za pierwszoplanową rolę w filmie "Sztuka Kochania". Teraz z kolei reprezentuje Acera, a dokładniej linię laptopów Swift. Współpraca polskiej aktorki z producentem przebiega pod hasłem: "Pierwszoplanowa rola w Twoim życiu". Współpracę Magdaleny Boczarskiej z marką Swift można obserwować w mediach społecznościowych firmy Acer. Uzupełnią ją także działania digital i komunikacja PR. Acer będzie nieustannie wspierać Magdalenę Boczarską podczas jej projektów aktorskich i na pewno pomoże jej w codziennej pracy. "Bardzo cieszy mnie możliwość współpracy z firmą Acer. Linia Swift idealnie wpasowuje się w kanon i styl życia, który preferuję. Ruch, aktywność i energia, na tym zależy mi najbardziej. Z wielką radością oczekuje naszego wspólnego projektu. Zdradzę wszystkim - będzie ciekawie!" - powiedziała Magdalena Boczarska.
Aktorka Magdalena Boczarska i pisarka Joanna Bator to nowe ambasadorki marki Acer, które będą reprezentować linię laptopów Swift.
fot. Magdalena Boczarska
Drugą ambasadorką jest Pochodząca z Wałbrzycha Joanna Bator, z wykształcenia kulturoznawczyni i filozofka. Doktorat z filozofii obroniła w Polskiej Akademii Nauk. Dla literatury porzuciła pracę naukową. Za reportaż Japoński wachlarz (2004) otrzymała nagrodę im. Beaty Pawlak. Międzynarodowe uznanie przyniosła jej pierwsza powieść Piaskowa góra (2009). "Wałbrzyska trylogia" - Piaskowa Góra (2009), Chmurdalia (2010) oraz Ciemno, prawie noc (2012) - jest tłumaczona na wiele języków. Powieść Ciemno, prawie noc zdobyła w 2013 nagrodę Nike. Autorka od kilku lat mieszka w Podkowie Leśnej, a mentalnie często przebywała na emigracji w Japonii, czego efektem było Purezento (2017). Jesienią 2020 r. ukazała się jej nowa powieść Gorzko, gorzko. Starą pasją autorki jest bieganie, a nowszą japoński taniec butoh.
fot. Joanna Bator
"Joanna Bator, jak większość pisarzy, tworzy zarówno w domu jak i w podróży, a dzięki ConceptD może wyjść poza utarte schematy i korzystać z urządzenia na własnych warunkach" - tłumaczy Jeremi Rybak, Head of Marketing w Acer Polska. "Komputer dla mnie to najważniejszy obiekt, wręcz intymny. Są w nim moje teksty, koncepty, moje tajemnice. Musi być przyjemny dla moich oczu i dłoni, mieć duży, łatwy do ustawienia ekran, który idealnie odwzorowuje kolory. Ponadto musi być mobilny, ponieważ poruszam się z nim po domu i zabieram w podróże - mówi Joanna Bator. Motywem przewodnim kampanii Acer z udziałem pisarki jest dojrzewanie. Jest to nawiązanie do zmian, które zaszły na przestrzeni lat w karierze Joanny. Zaczynała od kartki papieru, potem była maszyna do pisania, komputer stacjonarny, aż w końcu przyszedł czas na ConceptD. Jest to także bezpośrednia analogia do czterech etapów życia kobiety, które wybrzmiewają w powieści Gorzko, gorzko, obrazującej cztery pokolenia kobiet.
Zobacz także:
- NVIDIA RTX 4000 ma zapewnić skok wydajności porównywalny z przejściem z GPU Maxwell na Pascal
- Wyciek danych z bazy paszportów szczepionkowych COVID-19
- Nadchodzące GPU AMD NAVI31 i NVIDIA AD102 mają mieć ogromny apetyt na prąd
Pokaż / Dodaj komentarze do: Magdalena Boczarska i Joanna Bator - nowe ambasadorki firmy Acer