Netflix zapowiada abonament z reklamami. Wiemy, ile będzie kosztował

Netflix zapowiada abonament z reklamami. Wiemy, ile będzie kosztował

Netflix zapowiedział nowy plan, który jest tańszy, ale jednocześnie zawiera pewne ograniczenia. Początkowo będzie on udostępniony w wybranych krajach.

Netflix potwierdził krążące od miesięcy plotki i ujawnił nowy plan z reklamami. Podstawowa subskrypcja z reklamami pojawi się 3 listopada 2022 roku i ma kosztować 6,99 dolarów amerykańskich miesięcznie (34,8 złotych). Pakiet pozostaje o 3 USD tańszy niż najtańszy poziom Netflixa bez reklam. Zawsze to jakaś oszczędność, lecz okupiona pewnymi ograniczeniami, otóż do dyspozycji Netflix w abonamencie z reklamami odda jakość wideo do 720p/HD (teraz zarówno dla naszych planów Basic with Ads, jak i Basic), a sam katalog materiałów zostanie ograniczony z powodów licencyjnych, nad których rozwiązaniem platforma pracuje. Krótko mówiąc, części filmów, seriali czy programów w pakiecie z reklamami nie znajdziemy.

Plan Netflixa z reklamami ma kosztować 6,99 USD (34,8 zł) miesięcznie.

Netflix z reklamami

Mówi się, że zabraknie od 5% do 10% materiałów. Do tego nie pobierzemy treści, żeby oglądać ją offline. Dodatkowo reklamy wyświetlą nam się od 4 do 5 minut na godzinę i potrwają od 15 do 30 sekund. Jeżeli oglądamy dwugodzinny film, wówczas ujrzymy co najmniej kilka materiałów reklamowych. Plan Netflixa z reklamami początkowo będzie udostępniony w 12 krajach: Stanach Zjednoczonych, Australii, Brazylii, Kanadzie, Francji, Niemczech, Włoszech, Japonii, Korei Południowej, Meksyku, Hiszpanii, Wielkiej Brytanii. Na liście brakuje Polski, ale należy oczekiwać, że za jakiś czas abonament z reklamami zawita także do tego kraju. Ile będzie kosztował?

Skoro najtańszy Netflix kosztuje 29 zł to plan z reklamami, nie powinien przekroczyć tego poziomu. Cóż świat się zmienia i Netflix, który niegdyś nie chciał wprowadzić treści reklamowych na swojej platformie w końcu to zrobił. Netflix, znany z hitów, takich jak „Stranger Things” i „Squid Game”, odnotował 220,7 mln płatnych subskrybentów w czerwcu, co oznacza spadek o prawie 1,2 mln od początku roku. Firma przewidywała, że ​​w trzecim kwartale zwiększy liczbę klientów o milion. Korzystacie z Netflixa lub innych platform streamingowych?

Zobacz także:

Obserwuj nas w Google News

Pokaż / Dodaj komentarze do: Netflix zapowiada abonament z reklamami. Wiemy, ile będzie kosztował

 0