Nowe sterowniki Game Ready - wsparcie dla RTX i DLSS w F1 22, Loopmancer i GTX 1630

Nowe sterowniki Game Ready - wsparcie dla RTX i DLSS w F1 22, Loopmancer i GTX 1630

Najnowsze sterowniki GeForce Game Ready ze wsparciem dla F1 22 zapewnią fanom produkcji studia Codemasters pełne wsparcie dla najnowszych technologii NVIDIA w tym efektów RTX oraz DLSS. Sterowniki zawierają też wsparcie dla DLSS i wybranych efektów RTX w grze Loopmancer (13 lipca) Dodatkowo nowe sterowniki udostępniają pięć nowych, gotowych profili ustawień w aplikacji GeForce Experience dla takich tytułów jak Monster Hunter Rise czy Monster Hunter Rise: Sunbreak. Dodano również wsparcie dla kart graficznych opartych na GPU GeForce GTX 1630.

Dzięki wsparciu dla DLSS gracze mogą liczyć na dwukrotny wzrost wydajności, co pozwoli na rozgrywkę w rozdzielczości 4K przy 60 kl/s ze wszystkimi efektami RTX na karcie GeForce RTX 3060 Ti lub lepszej. Najnowsze sterowniki zawierają również wsparcie dla gry Loopmancer, której premiera odbędzie się 13 lipca. Oznacza to, że gracze w dniu premiery będą mogli skorzystać zarówno z DLSS jak i wybranych efektów RTX. Dodatkowo nowe sterowniki udostępniają pięć nowych, gotowych profili ustawień w aplikacji GeForce Experience dla takich tytułów jak Monster Hunter Rise czy Monster Hunter Rise: Sunbreak. Dodano również wsparcie dla kart graficznych opartych na GPU GeForce GTX 1630.

Dzięki wsparciu dla DLSS gracze mogą liczyć na dwukrotny wzrost wydajności, co pozwoli na rozgrywkę w rozdzielczości 4K przy 60 kl/s ze wszystkimi efektami RTX na karcie GeForce RTX 3060 Ti lub lepszej.

Najnowsza odsłona F1 wprowadza istotne usprawnienia w każdym aspekcie wizualnym rozgrywki. Dzięki wsparciu dla licznych efektów RTX gracze będą mogli jeszcze lepiej wczuć się w role prawdziwego kierowcy. Dzięki wsparciu dla NVIDIA DLSS, gracze posiadający kartę graficzną GeForce RTX czy to w laptopie, czy komputerze stacjonarnym mogą liczyć na idealnie płynną rozgrywkę przy zachowaniu najwyższego poziomu detali. Najnowsza platformówka typu roguelite - Loopmancer, której premiera będzie miała miejsce 13 lipca również udostępni technologie NVIDIA DLSS oraz RTX (odbicia światła), zapewniając graczom posiadającym karty graficzne GeForce RTX najlepszą możliwą oprawę wizualną.

W czerwcu do listy gier wspierających DLSS, Reflex i/lub RTX dołączyły następujące produkcje:

  • Jurassic World Evolution 2, wspiera NVIDIA DLSS oraz RTX (RTAO)
  • Resident Evil 2, Resident Evil 3, Resident Evil 7Biohazard wspiera RTX (a konkretniej RTGI oraz RTR)
  • Warhammer 40,000: Darktide, zadebiutuje w pełnym wsparciem dla technologii NVIDIA (DLSS, Reflex oraz RTX)
  • ICARUS ze wsparciem dla NVIDIA Reflex
  • A Plague Tale: Requiem zadebiutuje ze wsparciem dla RTX oraz DLSS

Dodatkowe wsparcie oraz optymalizacje

Najnowsze sterowniki NVIDIA Game Ready Driver udostępniają również:

  • Wsparcie dla kart graficznych opartych na GPU GeForce GTX 1630 GPU, autorskie konstrukcje partnerów: ASUS, Colorful, EVGA, Galaxy, GIGABYTE, Inno, MSI, Palit, PNY oraz Zotac, debiutują właśnie na rynku.
  • Nowe profile optymalizacji dla gier w aplikacji GeForce Experience: Hydroneer, LEAP, Poppy Playtime, Propnight oraz The Cycle: Frontier.
  • Wsparcie dla Monster Hunter Rise oraz Monster Hunter Rise: Sunbreak, której premiera przewidziana jest na 30 czerwca.

Ponad 250 produkcji już teraz wspiera technologię RTX i lista ta szybko się powiększa. Gracze wyposażeni w karty GeForce RTX w połączeniu ze sterownikami Game Ready Driver mają zapewnioną najwyższą wydajność, płynną rozgrywkę oraz najlepsze doznania wizualne w grach.

Obserwuj nas w Google News

Pokaż / Dodaj komentarze do: Nowe sterowniki Game Ready - wsparcie dla RTX i DLSS w F1 22, Loopmancer i GTX 1630

 0