Nowości od NVIDIA: Reflex w Rainbow Six Siege, Unreal Engine ze wsparciem dla DLSS i Reflex

Nowości od NVIDIA: Reflex w Rainbow Six Siege, Unreal Engine ze wsparciem dla DLSS i Reflex

Gracze korzystający z kart graficznych NVIDIA GeForce i grający w Rainbow Six: Siege otrzymują ulepszenie ułatwiające celowanie. W wielu dyscyplinach sportu odpowiedni sprzęt pomaga zawodnikom w osiągnięciu pełni możliwości. Gry komputerowe stawiające na bezpośrednią rywalizację nie są wyjątkiem. Lepsza karta graficzna, szybszy monitor, bardziej precyzyjne urządzenia peryferyjne i odpowiednie oprogramowanie wpływają na celowanie, a ułamki sekund to różnica pomiędzy cyfrowym życiem a śmiercią. Gracze posiadający kartę graficzną GeForce serii 10 lub nowszą i grający w Rainbow Six: Siege mogą od dzisiaj pobrać publiczny serwer testowy, uruchomić grę w wersji Vulkan i wypróbować przedpremierowo technikę NVIDIA Reflex. Wystarczy przejść do menu opcji wyświetlania i włączyć opcję NVIDIA Reflex Low Latency.

Gracze korzystający z kart GeForce i grający w Rainbow Six: Siege otrzymują ulepszenie ułatwiające celowanie. W wielu dyscyplinach sportu odpowiedni sprzęt pomaga zawodnikom w osiągnięciu pełni możliwości.

Nowości od NVIDIA: Reflex w Rainbow Six Siege, Unreal Engine ze wsparciem dla DLSS i Reflex

Aby pomóc graczom zmierzyć i zoptymalizować opóźnienia systemowe, stworzono analizator opóźnień NVIDIA Reflex. Wykorzystując elektronikę i oprogramowanie wbudowane w monitory i myszy, można teraz łatwo zmierzyć opóźnienia, co pozwala zoptymalizować własną konfigurację pod kątem najlepszej responsywności. NVIDIA poinformowała także, że w sprzedaży jest już dostępny monitor ASUS ROG SWIFT 360Hz PG259QNR, a mysz MSI Clutch GM41 dołączyła do rodziny produktów zgodnych z analizatorem opóźnień NVIDIA Reflex. NiOh 2: The Complete Edition oraz Mount & Blade II: Bannerlord dołączają do listy gier obsługujących technikę NVIDIA DLSS. Włączenie DLSS w grze NiOh 2 zwiększa liczbę wyświetlanych klatek na sekundę nawet o 58%, dzięki czemu gracze korzystający z kart GeForce RTX mogą cieszyć się stałą płynnością powyżej 60 fps.

W Mount & Blade II: Bannerlord technika NVIDIA DLSS może zwiększyć wydajność nawet o 50% w rozdzielczości 4K, pozwalając graczom na osiągnięcie ponad 60 kl./s na wszystkich kartach GeForce RTX. Techniki NVIDIA DLSS i Reflex stały się łatwiejsze do implementacji w grach bazujących na silniku UE4. Od teraz producenci gier mogą znacznie prościej korzystać z tych samych przełomowych technik, które można znaleźć w największych hitach. Programiści korzystający z silnika UE4 mogą stosować technikę DLSS jako wtyczkę do Unreal Engine 4.26. Ponadto NVIDIA Reflex jest teraz dostępna jako funkcja w UE4.

Czołowe firmy wykorzystują technikę NVIDIA DLSS do zwiększenia wydajności procesów akcelerowanych przez sztuczną inteligencję. Nie tylko gracze czerpią korzyści z DLSS. Od teraz również branża kreatywna wykorzystuje tę technikę w celu usprawnienia wszelkiego rodzaju procesów roboczych, w tym wirtualnej rzeczywistości, wizualizacji architektonicznej, filmów animowanych, projektowania produktów, symulacji i generowania danych. Czołowi twórcy, w tym 51 World, Goodbye Kansas Studios, Hyundai Motors, Industrial Light & Magic (ILM), Orca Studios czy Surreal Film Productions, korzystają z techniki DLSS, aby zwiększyć produktywność i zrealizować swoje kreatywne plany.

Obserwuj nas w Google News

Pokaż / Dodaj komentarze do: Nowości od NVIDIA: Reflex w Rainbow Six Siege, Unreal Engine ze wsparciem dla DLSS i Reflex

 0