NVIDIA prezentuje kilkanaście tytułów, które w tym roku otrzymają wsparcie dla ray tracingu i DLSS

NVIDIA prezentuje kilkanaście tytułów, które w tym roku otrzymają wsparcie dla ray tracingu i DLSS

Październik i listopad tradycyjnie już będą niezwykle intensywnymi miesiącami dla graczy i powody do zadowolenia mają nie tylko osoby wyczekujące premiery nowych konsol od Sony i Microsoftu, ale również pecetowcy, a w szczególności ci posiadający karty graficzne GeForce RTX. Tej jesieni otrzymają oni bowiem kilkanaście tytułów obsługujących technologię RTX od NVIDII. Mowa tu oczywiście o ray tracingu, czyli śledzeniu promieni w czasie rzeczywistym, które przekłada się na niezwykle realistyczne odbicia, cienie itp. oraz DLSS, czyli supersampling oparty o sztuczną inteligencję, która zwiększa wydajność w grach, praktycznie bez istotnego spadku jakości obrazu (przynajmniej w wersji 2.0). 

Tej jesieni otrzymamy kilkanaście tytułów obsługujących technologie RTX od NVIDII.

Listę otwierają trzy nowe gry, które na premierę otrzymają wsparcie technik RTX. Ghostrunner będzie miał premierę 27 października i wykorzysta ray tracing do wyświetlania odbić i cieni oraz technikę DLSS. Pumpkin Jack zadebiutuje z kolei 23 października i tytuł ten wspierać ma ray tracing do wyświetlania odbić i cieni, a także rozbudowane oświetlenie i technikę DLSS. 28 października zadebiutuje zaś Xuan-Yuan Sword VII, które obsłuży ray tracing do wyświetlania globalnego oświetlenia oraz DLSS. Cztery kolejne tytuły zostaną ulepszone o funkcje RTX dzięki aktualizacjom, które zostaną opublikowane w listopadzie. Edge of Eternity dostępne aktualnie w fazie wczesnego dostępu otrzyma wsparcie techniki DLSS. Mortal Shell doczeka się wsparcia ray tracingu do wyświetlania cieni oraz DLSS. Mount & Blade II: Bannerlord także doczeka się wsparcia ze strony DLSS, a World of Warcraft: Shadowlands otrzyma ray tracing do wyświetlania cieni.

Dwie gry otrzymają wsparcie technik RTX w fazie wczesnego dostępu/testów beta. Mowa tu o Enlisted, którego zamknięte testy beta wystartują w listopadzie, a gra będzie wykorzystywać ray tracing do wyświetlania globalnego oświetlenia oraz technikę DLSS. Drugi tytuł to Ready or Not, gdzie otrzymać mamy ray tracing w odbiciach, cieniach i okluzji otoczenia oraz technikę DLSS, jak tylko gra pojawi się w fazie wczesnego dostępu, co nastąpić ma jeszcze w 2020 roku. Nie można oczywiście zapomnieć także o jesiennych hitach. Watch Dogs: Legion ma premierę już 29 października i będzie wykorzystywać ray tracing do wyświetlania odbić oraz technikę DLSS. Call of Duty: Black Ops - Cold War zadebiutuje 13 listopada i również obsłuży ray tracing oraz technikę DLSS. I na koniec wisienka na torcie, czyli Cyberpunk 2077, którego premiera odbędzie się 19 listopada. Polska produkcja wykorzysta ray tracing do wyświetlania odbić, cieni, okluzji otoczenia oraz globalnego rozproszonego oświetlenia, a także technikę DLSS. Co ważne, ray tracing w tej grze na prmeierę wspierany będzie tylko na kartach Zielonych i zapewne na obsługę tej techniki na nowych Radeon przyjdzie nam nieco poczekać. 

Obserwuj nas w Google News

Pokaż / Dodaj komentarze do: NVIDIA prezentuje kilkanaście tytułów, które w tym roku otrzymają wsparcie dla ray tracingu i DLSS

 0