PKO Bank Polski szykuje klientów na przerwę w dostępie do usług, która tym razem obejmie najważniejsze usługi banku, czyli serwis internetowy oraz aplikację mobilną.
PKO BP zapowiedział przerwę w dostępie do usług, która będzie miała miejsce 23 listopada w godzinach 00:00 - 12:30. Jest to bardzo długa przerwa, bo aż 12-godzinna dotykająca w dodatku kluczowych usług banku. W tym czasie nie będą działać serwis internetowy iPKO, iPKO Junior oraz iPKO Biznes, a także serwis telefoniczny. Ograniczenia dotkną też Inteligo.
PKO BP zapowiedział, że 23 listopada w godzinach 00:00 - 12:30 nie będą działać serwis internetowy oraz część usług banku.

Nie skorzystamy ponadto z aplikacji PKO Junior. Jeżeli chodzi o aplikację mobilną, to wypłacimy pieniądze z bankomatów oraz zapłacimy w sklepach stacjonarnych i internetowych tylko za pomocą BLIKA. Pozostałe funkcje będą niedostępne. Nie będą również działać funkcja otwartej bankowości (Open Banking) i Płacę z iPKO.
Wszystkie karty będą działać w bankomatach i sklepach stacjonarnych. W ramach ochrony internetowych płatności kartą 3D-Secure 2 dostępna będzie tylko autoryzacja kodem SMS i PIN-em do karty.
Jest to poważne ograniczenie, więc warto zaplanować przelewy przed 23 listopada. PKO BP to bank, który dość często przeprowadza prace techniczne blokując dostęp do swoich usług. Poprzednia miała miejsce 16 listopada i dotknęła m.in. BLIKA.
Spodobało Ci się? Podziel się ze znajomymi!
Pokaż / Dodaj komentarze do:
Bank PKO BP za kilka dni odetnie klientów od kluczowych usług