Polska organizacja nawiązała współpracę z Mercedesem, producent samochodów inwestuje w e-sport

Polska organizacja nawiązała współpracę z Mercedesem, producent samochodów inwestuje w e-sport

Illuminar Gaming zyskało nowego, potężnego sponsora. Jest nim Mercedes-Benz, które tym samym jeszcze odważniej wchodzi w e-sport. Niemiecki producent samochodów od kilku lat interesował się gamingiem. W tym miejscu warto wspomnieć o takich kolaboracjach jak współpraca z ESL, kiedy to MVP turniejów w Docie 2 otrzymywał nagrodę specjalną od Mercedesa. Firma ze Stuttgartu współpracuje także z Riot Games - jest oficjalnym partnerem motoryzacyjnym najważniejszych rozgrywek League of Legends, w tym mistrzostw świata w tej grze. Teraz polski oddział nawiązał partnerstwo z Illuminar Gaming, zostając sponsorem dywizji LoLa. Do współpracy zaproszono także ESPOT, czyli studio gamingowe na warszawskim Powiślu. W ESPOCIE wkrótce powstaną stanowiska simracingowe sygnowane Mercedesem, obiekt będzie także miejscem treningów dla graczy iHG.

Mercedes-Benz inwestuje w polski e-sport. Marka samochodów nawiązała współpracę z Illuminar Gaming oraz ESPOTEM.

– Rozpoczęcie współpracy Mercedes-Benz z organizacją esportową Illuminar Gaming to sygnał dla całego rynku, że branża jest dojrzała i gotowa na marki premiumMercedes, poprzez tę współpracę, realizuje swoją globalną politykę komunikacji do młodych pokoleń, będąc obecnym w centrum ich świata rozrywki. Od lat marka wspiera sport, teraz czas na esport – powiedział Fryderyk „Veggie” Kozioł, Head of Esports organizacji. Illuminar to również drużyna z największą tradycją na polskiej scenie LoLa, co idealnie wiąże się z historią Mercedesa - jednej z najstarszych marek samochodowych. Warto zaznaczyć, że współpraca obejmuje tylko dywizję LoLa. Jest to spójne z działaniami Mercedesa, który unika powiązań z grami kojarzącymi się z przemocą. Mowa tu chociażby o CS:GO, czyli równie popularnemu tytułowi e-sportowemu, co League of Legends.

Pokaż / Dodaj komentarze do: Polska organizacja nawiązała współpracę z Mercedesem, producent samochodów inwestuje w e-sport

 0