Star Wars: Squadrons pozwoli nam wcielić się w pilota X-winga... i to w VR

Star Wars: Squadrons pozwoli nam wcielić się w pilota X-winga... i to w VR

EA długo zwiastowało Star Wars: Squadrons, a prezentacja gry przesuwana była w związku z protestami w USA, ale w końcu doczekaliśmy się oficjalnej zapowiedzi tego tytułu. Gra, nad którą pracuje ekipa EA Motive, otrzymała pierwszy zwiastun, a przy okazji twórcy zdradzili sporo ciekawych informacji na temat tej produkcji. Po pierwsze, Star Wars: Squadrons trafi jeszcze na obecną generację i zadebiutuje 2 października na PS4, Xbox One i PC (Origin, Epic Game Store i Steam), zapewniając możliwość rywalizacji graczy na różnych platformach (cross-platform). Co więcej, w przypadku PC i PS4 Squadrons oferować będzie wsparcie dla gogli VR. Akcja gry rozgrywać będzie się po wydarzeniach z filmu Powrót Jedi, a konkretniej po Bitwie o Endor i zniszczeniu drugiej Gwiazdy Śmierci i otrzymamy tu zarówno kampanię singleplayer, jak i rozgrywkę mutliplayer, która stanowić ma w tym przypadku główne danie. Poniższy trailer koncentruje się bardziej na klimacie i warstwie fabularnej i niestety nie prezentuje rozgrywki (choć z pewnością wygląda bardzo ładnie).     

W przypadku PC i PS4 Star Wars: Squadrons oferować będzie wsparcie dla gogli VR.

Czym zatem będzie Star Wars: Squadrons? Ano spełnieniem marzeń wielu fanów Gwiezdnych wojen, ponieważ w grze wcielimy się w pilotów myśliwców. Rozgrywka koncentrować będzie się na walkach statków kosmicznych, a w trybach multiplayer nie zabraknie starć 5 vs 5 czy Fleet Battles, gdzie wraz z innymi graczami będziemy musieli zniszczyć wrogi statek flagowy. Twórcy zapewniają, że nie zabraknie tu znajomych lokacji, ale i zupełnie nowych, takich jak gazowy olbrzym na Yavin Prime czy zniszczony księżyc planety Galitan. Poza tym będziemy planować każdą potyczkę w sali odpraw wraz z członkami eskadry, zanim wyruszymy w nieustannie zmieniające się pola walk. W grze zasiądziemy w kokpicie myśliwców różnych klas należących do floty Nowej Republiki lub Imperium, takich jak X-wing czy myśliwiec TIE. Poza tym, będziemy modyfikować swoją jednostkę, przekierowywać moc między jej układami i eliminować nieprzyjaciół w strategicznych starciach.

Kampania singleplayer pozwoli nam wcielić się w dwie postaci, pilota Nowej Republiki z Vanguard Squadron oraz reprezentanta Imperium z Titan Squadron. Obu będzie można modyfikować, a w kampanii pojawić mają się także znane z uniwersum postaci. Mamy nadzieję, że EA wyciągnęło wnioski z krytyki loot boxów w Battlefront II i tutaj rozsądnie podejdzie do tej kwestii. Co ciekawe, gra sprzedawana będzie w niższej cenie 39,99 USD (u nas 179,90 zł), a jeśli posiadamy subskrypcję EA Access lub Origin Access Basic będziemy mogli zagrać 10 godzin w Squadrons oraz otrzymamy 10% zniżki na grę. Abonenci Origin Access Premier otrzymają dostęp do pełnej gry na PC w dniu premiery. W czwartek otrzymać mamy pierwszy gameplay ze Star Wars: Squadrons.     

Pokaż / Dodaj komentarze do: Star Wars: Squadrons pozwoli nam wcielić się w pilota X-winga... i to w VR

 0