Streamerki w jacuzzi za gorące dla Twitcha. Platforma blokuje możliwość wyświetlania reklam

Streamerki w jacuzzi za gorące dla Twitcha. Platforma blokuje możliwość wyświetlania reklam

Wygląda na to, że Twitch zdecydował, że streamingi z jacuzzi w bikini są po prostu zbyt gorące dla platformy. Jedna z jego najpopularniejszych streamerek, która postanowiła pójść za ostatnią modą „hot tub meta”, Kaitlyn „Amouranth” Siragusa, nie może już wyświetlać reklam w swoich filmach - mimo że technicznie nie łamie żadnych zasad Twitcha. Streamy w jacuzzi, które zaczęły zyskiwać popularność w zeszłym roku, eksplodowały w marcu, dzięki czemu ludzie ogłosili je nową „metą”. Wiele z tych transmisji przebiega według tej samej formuły, co zwykłe transmisje - granie w gry, rozmowy z widzami itd. - z wyjątkiem tego, że prowadzący biorą gorącą kąpiel i są ubrani w stroje kąpielowe.

Jedna z jego najpopularniejszych streamerek transmitujących z jacuzzi nie może już wyświetlać reklam w swoich filmach.

Siragusa, którą jest niezwykle popularną streamerką, jest dobrze znana ze swoich wystąpień w wannie w samym bikini. Z 20 000 subskrybentów zajmuje obecnie 22 miejsce na liście najpopularniejszych streamerów na Twitchu, ale jej sukces nie jest pozbawiony kontrowersji. Podobnie jak w przypadku innych kobiecych streamerek, które spotykają się z krytyką z powodu negliżu w swoich transmisjach, streamowanie z jacuzzi przyciąga wielu krytyków, którzy twierdzą, że prezenterzy używają swoich ciał, aby nabijać statystyki i subskrybentów. Felix 'xQc' Lengyel, drugi najpopularniejszy streamer Twitcha, nazwał to niedawno „żałosnym”. „Będę szczery, ta hot tub meta jest zdecydowanie najbardziej żałosną rzeczą, jaką widzieliśmy w historii Twitcha. Co za smutna rzeczywistość. Proszę zabrać ten śmieć z głównej strony” - napisał xQc.

Twitch zezwala streamerom na pojawienie się przed kamerą w strojach kąpielowych, jeśli pozwala na to kontekst (np. jacuzzi), ale firma należąca do Amazona twierdzi, że „monitoruje” sytuację. Teraz wydaje się, że podjął decyzję. „Wczoraj poinformowano mnie, że Twitch zawiesił reklamy na moim kanale na czas nieokreślony” - napisała na Twitterze Siragusa. „Twitch nie skontaktował się ze mną w żaden sposób. Musiałam rozpocząć rozmowę po tym, jak zauważyłam, że bez żadnego wcześniejszego ostrzeżenia, wszystkie przychody z reklam zniknęły w statystykach mojego kanału”. Siragusa uważa, że ​​jej demonetyzacja wynika z tego, że streamingi w jacuzzi są „nieprzyjazne dla reklamodawców”.

„Wiele osób narzeka, że te ​​[warunki korzystania z usług Twitcha] są niejasne, ale przynajmniej jest coś, czego można się trzymać” - napisała. „Nie ma tam żadnej znanej zasady, która doprowadziłaby do umieszczenia mnie na tej czarnej liście. Jedyną rzeczą, którą Twitch wyjaśnił, jest to, że nie jest jasne, czy i kiedy moje konto może zostać przywrócone”. Kotaku zauważa, że ​​Siragusa zarabia między innymi na Instagramie, OnlyFans, YouTube i sponsorach, ale powiedziała, że ​​niektórzy inni streamerzy, nie tylko ci transmitujący z jacuzzi, którzy polegają na przychodach z Twitcha, mogą ucierpieć, jeśli firma będzie nadal ograniczać ich streamingi, które uznaje za niewłaściwe.

Obserwuj nas w Google News

Pokaż / Dodaj komentarze do: Streamerki w jacuzzi za gorące dla Twitcha. Platforma blokuje możliwość wyświetlania reklam

 0