Cyberpunk 2077 był co prawda zaprezentowany przez CD Projekt RED podczas tegorocznej odsłony targów Gamescom, jednakże ilość informacji jaka pojawiła się w prasie po pokazach była z pewnością dużo niższa, niż mogliby oczekiwać fani produkcji. Studio wypuściło kilka nowych obrazków z gry, co umożliwiło lepsze zrozumienie mocno omawianego na forach widoku z perspektywy pierwszej osoby. Twórcy potwierdzili również, że Cyberpunk 207 jest już całkowicie grywalny od początku do końca - oczywiście mówimy tutaj o głównej historii, co sugeruje, że premiera może być bliżej, niż wszystkim się zdaje, nawet jeśli w harmonogramie zadań wiele miejsca zajmuje jeszcze naprawianie błędów i szlifowanie tytułu.
Twórcy Cyberpunk 2077 zdradzili nieco informacji o systemie strzelania, możliwych zakończeniach i inspiracjach pochodzących z tytułu Sędzia Dredd.
CD Projekt RED dokonał również zamkniętej prezentacji dla prasy, tak samo jak uczynili na targach E3. Demo pokazowe było w większości powtórzeniem pokazu sprzed kilku miesięcy, jednak w kilku miejscach dało się zauważyć wprowadzone poprawki. Niestety wciąż więcej informacji można wynieść od deweloperów, choćby z oficjalnych pokazów i wywiadów na kanale Gamescom, niż z prezentowanych treści z gry. Jedną z bardziej interesujących rzeczy jest z pewnością kwestia strzelania w Cyberpunk 2077. Ten element rozgrywki jak się okazuje został dopracowany przy pomocy profesjonalnego gracza Counter-Strike. Graczem tym okazał się Łukasz "LUq" Wnęk, który wygrał World Cyber Games w 2006 roku wraz z drużyną Pentagram G-Shock, w 2009 roku powtórzył ten wyczyn z AGAiN, a na koncie ma również wiele innych nagród.
Strzelanki z silnym podłożem RPG mają mniej satysfakcjonujący system strzelania niż typowe strzelanki. Dobrą więc informację jest, że CD Projekt RED stara się zniwelować ten problem w swojej produkcji. Tak samo jak Bethesda miała podobny kłopot przy Fallout 3, co zaowocowało zatrudnieniem id Software do poprawy strzelania w Fallout 4. Deweloperzy wypowiedzieli się również na temat zakończeń w Cyberpunk 2077. Po pierwsze okazuje się, że bycie całkowicie dobrym nie gwarantuje najlepszego zakończenia. Może się okazać, że po dziesiątkach godzin gry, gracz może nie otrzymać zakończenia, którego pożąda i jest to celowe zagranie, mające na celu skłonienie do spojrzenia wstecz i uświadomienia sobie swoich wyborów. Twórcy wspomnieli również, że inspiracją dla występujących w grze ogromnych bloków mieszkalnych był Sędzia Dredd.
Pokaż / Dodaj komentarze do: Strzelanie w Cyberpunk 2077 dopracowane przez pro gracza Counter-Strike