Super Mario Run wymaga stałego dostępu do sieci

Super Mario Run wymaga stałego dostępu do sieci

Pierwsza odsłona Mario na smartfony i tablety (konkretnie iPhone i iPad - później także na Androida), Super Mario Run, wymaga stałego dostępu do internetu - wyjawił w wywiadzie dla Mashable Shigeru Miyamoto.

Twórca Mario tłumaczy, że firma podjęła takie kroki aby przeciwdziałać piractwu i zapewnić najwyższy poziom bezpieczeństwa. Super Mario Run to trzy tryby rozgrywki i Miyamoto co prawda przyznaje, że firma rozważała wprowadzenie możliwości grania offline w trybie fabularnym, World Tour, to jednak ten krok utrudniłby integrację z osobnymi modułami rozgrywki: Toad Rally i Mushroom Kingdom. W Toad Rally można wyzywać do speedrunów innych graczy, a następnie ścigać się z ich "duchami". Z Kolei w Mushroom Kingdom można tworzyć i dzielić się trasami własnej konstrukcji.

Super Mario Run wymaga stałego dostępu do sieci

Ostatecznie konieczność ciągłego dostępu do internetu nie będzie być może aż tak dużą niedogodnością, chociaż może dać się we znaki osobom podróżującym w pociągach, po terenach wiejskich czy też w metrze bądź samolocie.

Super Mario Run ukaże się na iPhone'a i iPada 15 grudnia. W późniejszym czasie zostanie wydana wersja na system operacyjny Android. Edycja na iOS jest darmowa, ale oferuje jedynie ograniczoną porcję gry - aby ją w pełni odblokować należy zapłacić 10 dolarów.

Obserwuj nas w Google News

Pokaż / Dodaj komentarze do: Super Mario Run wymaga stałego dostępu do sieci

 0
Kolejny proponowany artykuł
Kolejny proponowany artykuł
Kolejny proponowany artykuł
Kolejny proponowany artykuł