The Last Of Us Part II Remastered wygląda rewelacyjnie z ray tracingiem

The Last Of Us Part II Remastered wygląda rewelacyjnie z ray tracingiem

Choć „The Last of Us Part II Remastered” już w swoim podstawowym wydaniu potrafi zachwycać oprawą graficzną (mimo że mówimy o grze wydanej pierwotnie 5 lat temu na PS4), to dzięki modom dostępnych na PC, gra prezentuje się wręcz zjawiskowo. 

Choć Naughty Dog nie zaimplementowało natywnego ray tracingu w tej wersji gry, to modderzy wypełniają tę lukę z nawiązką, a efekty są spektakularne. Ten przykład pokazuje również, jak wiele można osiągnąć przy pomocy społeczności twórców niezależnych i dostępnych darmowo narzędzi.

Choć Naughty Dog nie zaimplementowało natywnego ray tracingu w tej wersji gry, to modderzy wzięli sprawę w swoje ręce, a efekty są spektakularne.

Najnowszy materiał opublikowany przez kanał Beyond Dreams pokazuje, jak ogromne znaczenie mają nowoczesne technologie renderingu, w tym ray tracing, w podnoszeniu immersji i jakości oprawy graficznej.

Ray tracing naprawdę robi różnicę

Na udostępnionym filmie możemy zobaczyć grę działającą z użyciem Complete RT Shader, czyli jednego z najbardziej zaawansowanych shaderów ray tracing dostępnych obecnie dla modderów. W połączeniu z presetem Reshade, który oferuje ulepszoną globalną iluminację, ambient occlusion, gradację kolorów, dynamiczną głębię ostrości i inne poprawki, gra zyskuje zupełnie nowy wymiar wizualny.

Wideo, prezentowane w rozdzielczości 8K, pokazuje, jak znacząco zmienia się odbiór lokacji, od zrujnowanych ulic Seattle po gęste lasy i zacienione wnętrza budynków. Efekty oświetlenia wyglądają bardziej naturalnie, cienie są głębsze, a świat gry staje się jeszcze bardziej filmowy i realistyczny.

PC-towa wersja gry to więcej niż tylko port

Remaster Part II pojawił się na PC na początku kwietnia, przynosząc nie tylko zawartość znaną z PlayStation 5, ale też szereg nowych funkcji. Na liście nowości znajdują się m.in.: tryb roguelike „No Return” z nowymi postaciami i mapami, wsparcie dla DLSS (NVIDIA), FSR (AMD) oraz XeSS (Intel), ulepszona obsługa myszy i klawiatury czy rozszerzone opcje graficzne pozwalające w pełni wykorzystać możliwości pecetowego sprzętu. Dzięki otwartości platformy PC na modyfikacje, gracze zyskują też możliwość wzbogacenia gry o zaawansowane efekty graficzne, których próżno szukać w oficjalnych ustawieniach.

Obserwuj nas w Google News

Pokaż / Dodaj komentarze do: The Last Of Us Part II Remastered wygląda rewelacyjnie z ray tracingiem

 0
Kolejny proponowany artykuł
Kolejny proponowany artykuł
Kolejny proponowany artykuł
Kolejny proponowany artykuł