Klienci Banku Millennium po raz kolejny zmagają się z poważnymi utrudnieniami w dostępie do usług cyfrowych. Już od wczesnych godzin porannych, 2 czerwca 2025, użytkownicy zaczęli zgłaszać problemy z logowaniem oraz wykonywaniem podstawowych operacji w aplikacji mobilnej i serwisie Millenet. To druga taka awaria w ciągu nieco ponad dwóch miesięcy, poprzednia miała miejsce 24 marca.
Bank potwierdził incydent, publikując krótkie oświadczenie, w którym przeprosił za niedogodności i zapewnił, że trwają prace nad usunięciem problemu. Niestety, dla wielu klientów to za mało. Właściciele kont wyrażają frustrację z powodu braku dostępu do pieniędzy, pytając o jakość infrastruktury IT oraz procedury bezpieczeństwa.
Bank poinformował już o przywróceniu pełnej funkcjonalności usług (od godziny 13:00 ma wszystko działać), jednocześnie deklarując, że sprawa jest analizowana przez wewnętrznych ekspertów. Choć komunikaty się pojawiły, część klientów wciąż skarży się na utrudnienia i brak szczegółowych informacji.
Bank Millennium z kolejnymi kłopotami
Powtarzalność tego typu incydentów budzi wątpliwości co do stabilności systemów Millennium. Zdaniem specjalistów z branży fintech, dwie poważne awarie w tak krótkim czasie to nie przypadek, lecz sygnał potrzeby głębokiego audytu technologicznego. Wskazują oni na konieczność wzmocnienia zespołów odpowiedzialnych za ciągłość działania infrastruktury, poprawę systemów przeciążeniowych oraz częstsze testowanie aktualizacji.
W czasach, gdy bankowość mobilna jest podstawowym narzędziem kontaktu z finansami, użytkownicy oczekują niezawodności. Dla instytucji finansowych to nie tylko kwestia technologii, ale również zaufania klientów, które coraz trudniej odbudować po podobnych kryzysach. Możliwe, że dziś Bank Millennium stracił kilku ważnych klientów.

Pokaż / Dodaj komentarze do: Totalna blokada kont w Banku Millennium. Klienci odcięci od pieniędzy!