Twórcy Cities Skylines 2 ostrzegają, że gra na premierę nie będzie najlepiej zoptymalizowana

Twórcy Cities Skylines 2 ostrzegają, że gra na premierę nie będzie najlepiej zoptymalizowana

Od premiery PC długo oczekiwanej gry typu city builder od Paradox Interactive i Colossal dzieli nas tylko tydzień, jednak w rzadkim przypływie szczerości wydawca ujawnił, że wydajność Cities Skylines 2 obecnie nie spełnia jego standardów i na starcie musimy liczyć się z nie najlepszą optymalizacją.

Tym bardziej może dziwić, że data premiery na PC nie została przeniesiona, w odróżnieniu od wersji na konsole, która przesunięta została na lato przyszłego roku, więc twórcy będą mieli wiele miesięcy na optymalizację tych portów. „Chociaż nasz zespół niestrudzenie pracował, aby zapewnić jak najlepsze wrażenia, nie osiągnęliśmy zamierzonego poziomu” – przyznaje firma. „W świetle tego nadal myślimy długoterminowo o tym projekcie, a wydanie gry teraz jest najlepszym rozwiązaniem” - dodaje.

Może dziwić, że data premiery na PC nie została przeniesiona, w odróżnieniu od wersji na konsole, która przesunięta została na lato przyszłego roku.

Chociaż nie podano żadnych szczegółów dotyczących wydajności, jakiej gracze mogą się spodziewać po premierze, firma Paradox stwierdziła, że ​​prace optymalizacyjne będą kontynuowane. „W nadchodzących miesiącach będziemy stale udoskonalać grę, ale chcemy także sprostać oczekiwaniom dotyczącym wydajności. Naszą ambicją jest, aby Cities: Skylines II cieszyło się jak największą liczbą graczy i jesteśmy zobowiązani do zapewnienia pełnego potencjału”.

Ogłoszenie pojawiło się wkrótce po zmianie minimalnych i zalecanych specyfikacji gry, gdzie zwiększono wymagania. Oto zaktualizowane wymagania Cities: Skylines 2:

Rekomendowana specyfikacja dla Full HD

  • CPU: Intel Core i5-12600K | AMD® Ryzen 7 5800X
  • RAM: 16 GB
  • GPU: GeForce RTX 3080 (10 GB) | ekwiwalent AMD 
  • OS: Windows 10 Home 64-bitowy | Windows 11

Minimalna specyfikacja dla Full HD

  • CPU: Intel Core i7-6700K | AMD® Ryzen 5 2600X
  • RAM: 8 GB
  • GPU: GeForce™ GTX 970 (4 GB) | ekwiwalent AMD 
  • OS: Windows® 10 Home 64-bitowy

To z pewnością nietypowa zapowiedź, szczególnie na tydzień przed premierą gry. Wydawcy zazwyczaj przyznają się do problemów z wydajnością po premierze, obiecując szybkie aktualizacje. Cities: Skylines 2 zadebiutuje 24 października na PC, a gra będzie także dostępna od pierwszego dnia w ramach subskrypcji PC Game Pass.

Obserwuj nas w Google News

Pokaż / Dodaj komentarze do: Twórcy Cities Skylines 2 ostrzegają, że gra na premierę nie będzie najlepiej zoptymalizowana

 0