Pierwsza część Destiny była krytykowana za szczątkową fabułę. Tym razem w kontynuacji miałoby się to mocno zmienić. Matt Ward, główny projektant gry dzielił się spostrzeżeniami na ten temat z portalem IGN.
Matthew Ward wraz z Jasonem Harrisem, twórcą fabuły, podkreślili w wywiadzie, że wraz z Destiny 2 Bungie jest gotowe by opowiadać historie z zacięciem kinowym na ogromną skalę. - Wysłuchujemy wszystkich informacji zwrotnych odnośnie pierwszego Destiny i stosujemy się do uwag - powiedział Ward. - Mam nadzieję, że tym razem ludzie będą wręcz narzekać na to, ile z końcem gry zmieściło się tutaj fabuły - skwitował pracownik Bungie. Warto wspomnieć, że pierwotnie za stworzenie uniwersum odpowiadał Joseph Staten, współtwórca legendarnej serii Halo, lecz w wyniku pewnych wewnętrznych perturbacji wiele z jego oryginalnych pomysłów nie było ostatecznie uwzględnionych w poprzedniczce.
Destiny 2 to jedna z największych tegorocznych premier - jeśli Bungie uda się stworzyć interesującą historię i poprawić słabsze strony poprzedniczki, mogą liczyć na spektakularny hit.
Podejście Bungie do narracji w sequelu było organiczne - wraz ze wspólnym eksplorowaniem gry z fanami odkryli interesujące pomysły na nowe wątki, które chcieliby rozwinąć w kontynuacji. W rezultacie, Matthew Ward wyjawił, że praktycznie na każdym kroku odkryjemy jakiś skrawek fabuły.
Oprócz informacji na temat fabuły, Bungie podało szczegóły na temat otwartych testów beta, które ruszą w przyszłym tygodniu na konsolach. Pierwszeństwo mają posiadacze PS4, który rozpoczną rozgrywkę w formie bety już 18 lipca, a zakończy się ona 20 lipca. Użytkownicy Xbox One zaczną dzień później (skończą razem z PS4). Jest to tzw. wczesny dostęp do bety, przysługujący osobom które złożyły zamówienia przedpremierowa. Następnie Bungie udostępni rozgrywkę wszystkim w okresie 21-23 lipca. PC-towcy natomiast będą musieli poczekać na otwartą betę do sierpnia.
Pokaż / Dodaj komentarze do: Twórcy Destiny 2: liczymy, że gracze będą wręcz narzekać na ogrom fabuły