Twórcy Star Wars Battlefront 2 naprawili grę i nie boją się już graczy

Twórcy Star Wars Battlefront 2 naprawili grę i nie boją się już graczy

Star Wars Battlefront 2 to obecnie dużo przyjaźniejsze dla graczy miejsce, w porównaniu ze stanem z dnia premiery, kiedy gra była właściwie całkowicie skupiona na loot-box'ach. Sytuacja taka odbiła się bardzo niekorzystnie na opinii gry oraz dewelopera. Teraz jednak po wielu poprawkach i aktualizacjach zawartości, gra została poprawiona i otrzymała sporo nowej treści. Mówiąc krótko - wreszcie przyjemnie jest zagrać w Battlefront 2, a społeczność z dużo większym entuzjazmem odnosi się do produkcji oraz jej przyszłości. Sytuacja mocno się odbiła na deweloperach, którzy musieli zmagać się toksyczną społecznością, choć po części sami odpowiadają za powstałą falę hejtu, do spółki z wydawcą gry.

"Nie boimy się już więcej korzystać z internetu" - mówi pracownik DICE.

Dennis Brännvall odpowiedzialny za projekt gry powiedział, że wreszcie nie boi się pojawić online. "Miesiące po premierze były najprawdopodobniej najczarniejszym okresem w całej mojej karierze w DICE" - powiedział Brännvall - "Było ciężko, a nastroje społeczne i baza graczy prawdopodobnie spadły w tamtym czasie.". Jednakże od czasu dostarczenia dodatku Wojny Klonów, sytuacja się zaczęła zmieniać i od tamtej pory [gra] stale rośnie. Wszystko idzie dobrze, rozwija się i utrzymuje". W przeciwieństwie do wielu gier wieloosobowych prawie dwa lata po premierze, baza graczy pozostaje na przyzwoitym poziomie - rzadko kiedy występują problemy z dołączeniem do gry online. "Można śmiało powiedzieć, że jest to zdrowa społeczność, znacznie większa niż w Battlefront 1. Z pewnością nie ma problemów ze znalezieniem gier wieloosobowych w nowym regionie".

Oczywiście problemem Battlefront 2 będzie już zawsze katastrofalna premiera gry, która odrzuciła i zniechęciła wielu graczy. Jednakże Ci którzy pozostali, lub dołączyli później, zdają się  służyć nowym graczom pomocą. "To dobry moment, aby być teraz częścią Battlefront, ale okazuje się, że pierwsze wrażenia są trudne do zmiany… zawsze są ludzie, którzy powtarzają historie z czasów premiery, ale zawsze jest ktoś, kto wyjaśnia, że ​​to się zmieniło". Ogólnie rzecz biorąc, Brännvall jest teraz bardzo zadowolony ze społeczności Battlefront 2. "Śledzą nas i odpowiadają, więc są częścią rodziny, więc nie boimy się już więcej korzystać z internetu. Na początku nie było dobrze być programistą Battlefront".

Pokaż / Dodaj komentarze do: Twórcy Star Wars Battlefront 2 naprawili grę i nie boją się już graczy

 0