Ubisoft: w naszych grach nie ma elementów pay-to-win

Ubisoft: w naszych grach nie ma elementów pay-to-win

W ostatnim czasie Ubisoft potwierdził przesunięcie premier trzech wysokobudżetowych gier Watch Dogs Legion, Rainbow Six Quarantine i Gods & Monsters. Powodem opóźnienia mają być wprowadzone zmiany będące wynikiem dość rozczarowującego odebrania przez społeczność najnowszej produkcji Francuzów Ghost Recon Breakpoint. Dyrektor generalny firmy, Yves Guillemot podczas konferencji, na której zaprezentowano wyniki finansowe przedsiębiorstwa został zapytany o to, czy nie jest zaniepokojony faktem, iż gracze zaczynają się buntować przeciwko coraz bardziej agresywnemu systemowi mikropłatności w grach wideo. Sternik Ubisoftu przyznał wprost, że wzrost przychodów korporacji nie jest związany z tym faktem. W jego ocenie lepsze statystyki można w tym przypadku przypisać większemu zaangażowaniu osób w rozmaite wydarzenia.

Szef Ubisoftu podczas konferencji przyznał, że ich gry nie dają przewagi użytkownikom, którzy inwestują dodatkowe pieniądze.

„Kiedy jesteśmy w stanie organizować atrakcyjne wydarzenia zachęcające ludzi do pozostania na dłużej, to od czasu do czasu mogą również zainwestować pieniądze w nasze gry” - powiedział Guillemot. Jednocześnie firma zapewnia, że w żadnym przypadku nie dodaje do produkcji rozwiązań pay-to-win gwarantujących niezasłużoną przewagę osób inwestujących dodatkowe pieniądze nad pozostałymi użytkownikami, którzy wolą zdobywać wszelkie przedmioty po prostu grając w grę. Ubisoft chce więc przekonać do siebie społeczność nie konkretnymi korzyściami, a interesującymi treściami. Guillemot przyznał, że jeśli chodzi o Ghost Recon Breakpoint ich celem było, aby gracze mogli przejść cały tytuł bez konieczności wydawania dodatkowych pieniędzy.

Słowa dyrektora generalnego francuskiego wydawcy raczej nie dziwią w obliczu ogromnej krytyki, jaka spłynęła na system mikropłatności w tym skrzynek z losową zawartością premium na całym świecie. Ghost Recon Breakpoint także pod tym względem nie uniknął różnego rodzaju oskarżeń graczy, zaś powodem były płatne pakiety pozwalające zaoszczędzić czas, które mogliśmy kupić już w momencie debiutu gry. Chociaż twórcy skasowali paczki, to nadal możemy zdobyć pojazdy czy schematy broni za realne pieniądze.

Obserwuj nas w Google News

Pokaż / Dodaj komentarze do: Ubisoft: w naszych grach nie ma elementów pay-to-win

 0
Kolejny proponowany artykuł
Kolejny proponowany artykuł
Kolejny proponowany artykuł
Kolejny proponowany artykuł