Wiedźmin 4 na Unreal Engine 5. Tak mogłaby wyglądać gra

Wiedźmin 4 na Unreal Engine 5. Tak mogłaby wyglądać gra

Fanowskie trailery gier wykonane na silniku Unreal Engine 5 robią wrażenie i nie inaczej jest w przypadku nowego Wiedźmina. Zobaczcie, jak wyglądałby Wiedźmin 4 na narzędziu Epic Games.

Nowy Wiedźmin powstaje i wzbudza niemałe zainteresowanie graczy. Na konkretne informacje dotyczące gry nie wspominając już o materiałach graficznych czy wideo przyjdzie nam jeszcze poczekać, ale gracze nie próżnują i zaprezentowali swoją wizję tego jak Wiedźmin 4 wyglądałby na Unreal Engine 5. TeaserPlay udostępnił zwiastun koncepcyjny i widzimy na nim postać Geralta z Rivii, a także robiące wrażenie krajobrazy. Sam model postaci wiedźmina przypomina tego z Wiedźmina 3: Dziki Gon. Do stworzenia materiału wykorzystano niektóre funkcje Unreal Engine 5, takie jak Lumen, Nanite, Ray Tracing i Metahuman.

Grupa TeaserPlay pokazała, jak Wiedźmin 4 wyglądałby na silniku Unreal Engine 5. Jest to oczywiście jedynie koncepcja fanów.

Efekt końcowy jest bardzo dobry, choć zapewne nie wszystkim przypadnie do gustu. Jest to jednak wyłącznie trailer koncepcyjny i nic więcej, aczkolwiek pokazuje w jakimś stopniu, czego moglibyśmy oczekiwać po grze na Unreal Engine 5. Warto zaznaczyć, że CD Projekt RED zrezygnował z używania swojego autorskiego engine, którego znajdziemy w Wiedźminie 2, Wiedźminie 3 oraz Cyberpunku 2077. W nowym Wiedźminie REDengine zastąpi właśnie Unreal Engine 5, co jest to wynikiem szerszej współpracy CD Projekt z Epic Games, która zakłada wykorzystanie silnika także w innych produktach polskiego studia.

TeaserPlay słynie z tworzenia trailerów gier na UE5. Wcześniej ekipa pokazała m.in. Grand Theft Auto: Vice City, GTA: San Andreas, Red Dead Revolver, Far Cry 7, Dark Souls 4, Resident Evil 4 Remake, Fallout New Vegas, Silent Hill, Dino Crisis, Bully, God of War oraz Assassin’s Creed Infinity. Nowy Wiedźmin jeszcze w czerwcu pozostawał w fazie przedprodukcyjnej, co oznacza, najwcześniejszą fazę rozwoju produkcji, w której wprowadzane są podstawowe elementy projektu. Często to długi proces wymagający przeprowadzenia wielu prób oraz wyciągania wniosków z błędów. Na premierę gry przyjdzie nam poczekać jeszcze kilka dobrych lat.

Zobacz także:

Obserwuj nas w Google News

Pokaż / Dodaj komentarze do: Wiedźmin 4 na Unreal Engine 5. Tak mogłaby wyglądać gra

 0