The Lord of the Rings: Gollum poniósł porażkę i walczy o miano najgorszej gry 2023 roku z takimi konkurentami jak Redfall czy Star Wars Jedi: Ocalały. Mimo miażdżących negatywnych ocen wydawca produkcji nie zamierza porzucać świata Władcy Pierścieni i już szykuje dwa tytuły.
Lord of the Rings: Gollum miażdżony w recenzjach. Wydawca planuje jednak dwie gry w tym uniwersum
The Lord of the Rings: Gollum jest miażdżony przez graczy i nie ma czemu się dziwić, bo gra nie grzeszy płynnością i jakością oprawy graficznej, która cofa nas kilka lat wstecz. Katastrofę zwiastowały już przedpremierowe materiały utwierdzające nas w przekonaniu, że Daedalic Entertainment nie wykorzystało danego im czasu na przygotowanie projektu. Gra zaraz po wydaniu zajmowała na stronie Metacritic 295. miejsce z Metascore 43. Jednak wydanie na PlayStation 5 zostało odebrane jeszcze gorzej plasując się na ostatnim 296 miejscu z Metascore 38. Wychodzi więc na to, iż The Lord of the Rings: Gollum stanowi idealny przepis na katastrofę, ale mimo fatalnych ocen wydawca nie rezygnuje z przygotowywania kolejnych dwóch produkcji osadzonych w uniwersum Władcy Pierścieni.
Wydawca Lord of the Rings: Gollum planuje wydać dwie kolejne gry w uniwersum Władcy Pierścieni.
Alain Falc, szef firmy Nacon będącej właścicielem studia Daedalic Entertainment kupionego na początku 2022 roku za 53 miliony euro, w rozmowie z francuskim serwisem Les Echos (via Eurogamer) ujawnił informacje dotyczące przyszłości, podzielił się także dość ambitnymi planami odnośnie sprzedaży Lord of the Rings: Gollum. "W przypadku tej gry celujemy w 1 milion sprzedanych egzemplarzy w okresie roku. Ale wyzwanie jest dla nas długoterminowe, bo w nadchodzących latach wydamy dwa następne tytuły w tym uniwersum". Daedalic Entertainment działa więc nad nowymi grami z Władcy Pierścieni, aczkolwiek nie wiemy, czy będą one poświęcone dalszym losom Golluma.
Nacon o przyczynach opóźnienia Lord of the Rings: Gollum i budżecie, jaki pochłonęła gra
Menedżer odpowiedział też, czemu produkcja zaliczyła opóźnienia. Chodziło o to, że zespół nie był zadowolony z oprawy i postanowiono zweryfikować plany. Skoro po modyfikacjach całość wizualnie przypomina grę sprzed lat, to aż strach pomyśleć jak prezentowała się wcześniej. Falc dodał, że budżet Lord of the Rings: Gollum wyniósł 15 mln euro. Średni poziom wynosił 5 mln euro, a jeszcze dwa lata temu włożono 2 mln euro. Czy się opłaciło? Ocenę pozostawiamy wam.
Pokaż / Dodaj komentarze do: Lord of the Rings: Gollum jest miażdżony w recenzjach, ale twórcy robią kolejne gry w tym uniwersum